Her for en stund siden så satte jeg inn 2 stk. ekstra Midgard Oberon 6.1 blokker på subbene i kinorommet. Ved påfølgende testing så hørte jeg umiddelbart at det kom "blafrelyder" fra det ene elementet. Etter å ha mistenkt både forsterker og element så viste det seg at det var utett mellom element og kasse. Det fulgte ikke pakninger med BMS elementene og en amatør som meg antok derfor at det ikke var nødvendig. Etter å ha snakket med
@Hunsbedt så var saken klar: "Du må alltid bruke pakning, ALLTID!!
Han tipset meg så om en pakning som han bruker på Biltema og jeg kastet meg rundt og skulle bestille, men Biltema må være en av de siste aktørene som ikke har nettbutikk. Omsider så fikk jeg tak i en 20m rull og i dag så fikk jeg omsider mannet meg opp og lagt pakning på alle kassene. Det var kun den ene kassen som hadde "blafrelyder", men etter å ha snakket med Hunsbedt så var det uaktuelt å bare sette pakning på den ene. Nå er jobben heldigvis gjort, men jeg rakk ikke å teste noe så det får bli en annen kveld. Utrolig kjipt av BMS å selge såpass dyre elementer uten å legge ved pakning, men man lærer så lenge man lever