Lydbildeja
Hi-Fi entusiast
- Ble medlem
- 18.11.2017
- Antall liker
- 670
Ahahahaha skulle akkurat til å poste denne linken
Dæven, det var kaldt ja - og allerede i november
Kaldt! Spenstige tall på ODO'en.
Håper du har stengt vannetSkal opp på hytta nå, og der pleier det å være omtrent så kaldt som i Bykle. Ringte hytta varm i går, men der har det skjedd en glipp. -10 var innetemperatur nå
Hadde en kollega med hytte på fjellet og spurte han om han hadde ring hytta varm (?). Joda, det hadde han og han het Karsten. Karsten var grunneieren der oppe...Skal opp på hytta nå, og der pleier det å være omtrent så kaldt som i Bykle. Ringte hytta varm i går, men der har det skjedd en glipp. -10 var innetemperatur nå
Dette er også Støre sin feil! Støre må gå ASAPSkal opp på hytta nå, og der pleier det å være omtrent så kaldt som i Bykle. Ringte hytta varm i går, men der har det skjedd en glipp. -10 var innetemperatur nå
Nei det er ikke så mange igjen av disse med så lav km.standKaldt! Spenstige tall på ODO'en.
Stengt og blåst tomt.Håper du har stengt vannet
Vil tro det tar tid å varme opp. God helgStengt og blåst tomt.
Inne var det noe bedre etter at kjærringa endelig hadde fått panelovner i gang i morres. Full fyr i Jøtulen nå, og ut på Lega for kanelboller og kaffe. Tilbake på hytte om et par timer. Håper det er noe varmere da. Vis vedlegget 1076380
Mye sortere bakgrunn og mer av alt! Både fruen og begge hundene kom løpende, men jeg jagde dem opp igjen…Noen stor forandring på lyden når du bytter?
Jeg har ikke ringt, men tipper at det er for dem som har drukket en boks eller hundre for mye…Hvorfor står det telefon nummeret til opplysningen på boksen? Er det et nr en kan ringe for å spør om lov til å drikke en boks til?
- Men da burde du virkelig slå på tråden!Jeg har ikke ringt, men tipper at det er for dem som har drukket en boks eller hundre for mye…
Ja jeg blir bare mer og mer fornøyd dess flere Tuborg jeg drikker…Synes virkelig det Tuborg skiltet passet perfekt!
Jeg har antageligvis rundet flere tusen for mye, så håpet er ute her i gården…- Men da burde du virkelig slå på tråden!
Mvh
Skjønner.Jeg har antageligvis rundet flere tusen for mye, så håpet er ute her i gården…
Nei du får bare komme deg over på Tuborg! Da er i alle fall hjelpen nær…Skjønner.
Sjekket akkurat Jameson-flasken min, og fant ikke noe nummer å ringe der.......
Mvh
Er feit nok......Satser på at Jameson er mer slankende!Nei du får bare komme deg over på Tuborg! Da er i alle fall hjelpen nær…
..og et stort stykke USA, dels med sterk australsk aksent, ispedd noen beskjedne kubikkmeter Langesund og alt sammenføyd med betydelig dansk diksjonshjelp.Et lite stykke Norge....
Ikke Tuborg, men all denne telefonpratingen fikk meg til å tenke på noe...Hvorfor står det telefon nummeret til opplysningen på boksen? Er det et nr en kan ringe for å spør om lov til å drikke en boks til?