Dolbytor's anlegg og (mange) planer

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Dolbytor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Antall liker
    29.392
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Kan du ikke bare bygge om litt på racket. Da sovner du jo ikke
    Det er ikke så veldig gøy og så får jeg ikke spilt noe heller da… 😬

Jeg har for øvrig våknet til og planen ser ut til å virke. En smugrøyk for hver Tuborg, så må jeg jo både pisse og snu/skifte litt plater inn i mellom. "Det gjæng så det grin no" som de sier i Vest-Telemark (y) 🤪

Dolbytor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Antall liker
    29.392
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Det ble litt Yello, men jeg var ikke helt i rette modus så nå er det en av mine favorittplater fra ungdommen som snurrer på spilleren. Etterpå så skal jeg sjekke om CD-spilleren fortsatt virker og så kjenner jeg at det blir streaming resten av kvelden på Late-Tor (y). Før så anslo jeg at 95% av det jeg spilte var streaming, men nå tipper jeg at det ligger nærmere 99,5%. Jeg har ingen store planer om utskiftinger neste år heller, men hvis det dukker opp en Toske-streamer som behager så er det ikke umulig at CD-spilleren ryker på bekostning av en sånn. Jeg spiller aldri CD-plater, men bruker spilleren som DAC for WiiM Pro. Jeg syns det er rart at ikke McIntosh har lansert en ny streamer enda, men de sitter tydeligvis på gjerdet og funderer på hvordan de skal vri mest mulig penger ut av sine Toskete fanboys…:unsure: 🤪 😅

9187BBB1-0D3C-4656-915D-77659EC9A086.jpeg
    A43E9E1E-9ED0-4ED5-A1AB-06FA547DB0CD.jpeg

KMR

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.09.2012
    Antall liker
    198
    Sted
    Fyresdal
    Torget vurderinger
    0
    Det er ikke så veldig gøy og så får jeg ikke spilt noe heller da… 😬

Jeg har for øvrig våknet til og planen ser ut til å virke. En smugrøyk for hver Tuborg, så må jeg jo både pisse og snu/skifte litt plater inn i mellom. "Det gjæng så det grin no" som de sier i Vest-Telemark (y) 🤪
    Det gjængE SØ det grin no! 😜 Kjæm litt ann på hørr i vest telemark, mi æ kji alle like hera 😁

Dolbytor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Antall liker
    29.392
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    CD-spilleren virker og nå er det Mr. Cash som snurrer 🤠. I mitt begrensede CD-utvalg her (har noen stabler i boden) så dukket for øvrig denne platen fra Plink Ployd opp. Jeg kjøpte den for en stund siden, satte meg ned og skulle høre gjennom mesterverket fra A til Å. Da det gjensto to sanger så klarte jeg ikke mer og siden har aldri platen blitt spilt…😬 😅

3CBADE23-3C0B-418D-B280-9EC4F0672075.jpeg
    74E5A0CC-3EEB-4238-94FC-EF4E77B38318.jpeg
    A77D6DD5-3010-44CD-9AEA-D9D771ECA06D.jpeg
    094EC334-6908-482D-AC4A-4397068B9303.jpeg

Dolbytor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Antall liker
    29.392
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Fysiske medier er for lengst lagt vekk og nå er det streaming som gjelder. Så fikk jeg flere snapper av en kamerat på mandag kveld og så snappet bror min samme sangen i går. Jeg vet ikke helt hva jeg mener enda, men den var jo litt artig… 😁

F1E5A136-E7D7-4063-B70F-0022BF3380ED.jpeg

Trg

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.08.2021
    Antall liker
    2.290
    Sted
    Gilja
    Helt enig angående " mesterverket" til Plink plank Floyd. Kanskje en eller 2 sanger som er ok, resten dørgende kjedelig!🙈 Sånn, der var vel siste spikeren i kista angående "rett hifi musikk"... Takk for meg, finner veien ut selv. Fortsatt god jul å kjør på med tuborg og "feil" musikk🤪🤪😁🍻

Dolbytor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Antall liker
    29.392
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Helt enig angående " mesterverket" til Plink plank Floyd. Kanskje en eller 2 sanger som er ok, resten dørgende kjedelig!🙈 Sånn, der var vel siste spikeren i kista angående "rett hifi musikk"... Takk for meg, finner veien ut selv. Fortsatt god jul å kjør på med tuborg og "feil" musikk🤪🤪😁🍻
    Jeg kan ikke huske en eneste sang som var ok, men jeg må kanskje kaste vekk en time til av mitt viktige liv og høre den en gang til… :unsure: 😁

Vedrørende "hifi-musikk" så kommer vi nok til kort både du og jeg. Akkurat nå så har jeg fått dilla på den dustesangen jeg la ut bilde av over her. Så den t.o.m. på YouTube og den er bare så morsom. Jeg sendte en link fra YT til en kamerat og fikk beskjed om å drikke mindre. Jeg vil for øvrig ikke utelukke at det er en fordel å drikke litt hvis man skal spille den…🤪 🍻🍻 😂

• Haha
    Reaksjoner: Trg

Dolbytor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Antall liker
    29.392
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Var det et spørsmål involvert i det hele tatt?
    Nei, men når du brakte inn "ferdig snakka" så fikk jeg følelsen av at jeg ikke kunne mene hva jeg ville om dette albumet i min egen tråd. Jeg syns at albumet er helt elendig, men har full forståelse for at at andre mener noe annet (y) :giggle:

Ønsker for øvrig ikke videre diskusjon rundt det akkurat nå. Jeg spiller dustemusikk og koser meg 🤪 🤠

Dolbytor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Antall liker
    29.392
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Når jeg skriver at jeg spiller "dustemusikk" så gjør jeg virkelig det! Jeg beskylder ofte fruen for å gjøre akkurat det, men nå har jeg fått dilla på kanskje den mest dustete "dustesangen" som jeg har hørt. Jeg tipper at jeg har spilt den minst 20 ganger i kveld, men jeg setter pris på at ikke dette havner utforbi HFS’s dører! Toskecapsen er i det minste på… 😬 🙈 🤪

164897C2-2E55-4FE9-9DD9-32C32D5773B7.jpeg
    340DD2AE-7654-4CAF-A241-451D43EE5B4B.jpeg

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    66.545
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Dust eller ikke, og like eller ikke like...
    Et ADSKILLIG mer originalt valg enn DSOTM!
    DET skal du ha! 👍😉
    Litt sånn svart Bjøro Haaland, som synger med tungetale... 🤔🤠😆

Kaster utpå noe køntri-disco som spiller veldig bra på McIntosh. 😊
    God fortsettelse🍺🎄🎶🙂

Sist redigert:

Dolbytor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Antall liker
    29.392
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Ja jeg er enig i den Bjøro Håland likheten. Hva man skal kalle dette er litt uvisst for min del, men det står "tradisjonell gospel" hvis man gåggler tittelen. Den fikk meg i alle fall i godt humør, men gir nok ikke så mye cred her på HFS. Anbefaler som sagt Tuborg e.l. for å få den rette effekten… 🤠 😅 🤪

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    30.694
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Ja jeg er enig i den Bjøro Håland likheten. Hva man skal kalle dette er litt uvisst for min del, men det står "tradisjonell gospel" hvis man gåggler tittelen. Den fikk meg i alle fall i godt humør, men gir nok ikke så mye cred her på HFS. Anbefaler som sagt Tuborg e.l. for å få den rette effekten… 🤠 😅 🤪

1) Jeg får mer Hellbillies- enn Bjørovibber.
    2) Tror at Jameson hadde funket også.

Mvh

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn