Det er ikke så veldig gøy og så får jeg ikke spilt noe heller da…Kan du ikke bare bygge om litt på racket. Da sovner du jo ikke
Det gjængE SØ det grin no! Kjæm litt ann på hørr i vest telemark, mi æ kji alle like heraDet er ikke så veldig gøy og så får jeg ikke spilt noe heller da…
Jeg har for øvrig våknet til og planen ser ut til å virke. En smugrøyk for hver Tuborg, så må jeg jo både pisse og snu/skifte litt plater inn i mellom. "Det gjæng så det grin no" som de sier i Vest-Telemark
Du har helt rett! Jeg følte at det var noe som ikke stemte helt, men fint å få det riktigDet gjængE SØ det grin no! Kjæm litt ann på hørr i vest telemark, mi æ kji alle like hera
Jeg kan ikke huske en eneste sang som var ok, men jeg må kanskje kaste vekk en time til av mitt viktige liv og høre den en gang til…Helt enig angående " mesterverket" til Plink plank Floyd. Kanskje en eller 2 sanger som er ok, resten dørgende kjedelig! Sånn, der var vel siste spikeren i kista angående "rett hifi musikk"... Takk for meg, finner veien ut selv. Fortsatt god jul å kjør på med tuborg og "feil" musikk
Nå spurte jeg ikke deg! Ferdig snakkaThe Dark Side of the Moon er blant min topp-1-album. Ferdig snakka.
Jeg liker ikke juleøl, men den kunne jo vært innaforDanskene finner på mye rart.
Lurer på om dette kan være noe for deg?
Kan vi kalle det koko-øl?
Vis vedlegget 1084702
Var det et spørsmål involvert i det hele tatt?Nå spurte jeg ikke deg! Ferdig snakka
Nei, men når du brakte inn "ferdig snakka" så fikk jeg følelsen av at jeg ikke kunne mene hva jeg ville om dette albumet i min egen tråd. Jeg syns at albumet er helt elendig, men har full forståelse for at at andre mener noe annetVar det et spørsmål involvert i det hele tatt?
1) Jeg får mer Hellbillies- enn Bjørovibber.Ja jeg er enig i den Bjøro Håland likheten. Hva man skal kalle dette er litt uvisst for min del, men det står "tradisjonell gospel" hvis man gåggler tittelen. Den fikk meg i alle fall i godt humør, men gir nok ikke så mye cred her på HFS. Anbefaler som sagt Tuborg e.l. for å få den rette effekten…
1) Det er når han legger inn den litt dype stemmen at det minner om Bjøro for min del1) Jeg får mer Hellbillies- enn Bjørovibber.
2) Tror at Jameson hadde funket også.
Mvh
Minnet meg om denne fra bardommen, da TV3 var kos.Danskene finner på mye rart.
Lurer på om dette kan være noe for deg?
Kan vi kalle det koko-øl?
Vis vedlegget 1084702