Det ble en hvit nyttårsfeiring både innomhus og utomhus, så da ble det snøskuffing både i slutten av 2024 og i begynnelsen av 2025. Det må ha kommet ca. en halvmeter siden i går ettermiddag, men her var nesten ikke snø fra før så jeg skal ikke klage. Tipper det har vært kaos i hyttefeltene rundt forbi i dag når alle skal hjem
. Heldigvis så slappet hundene av under rakettoppskytingen og spesielt KoKo-hunden så ut som den roligste hunden i verden selv om det smalt ganske bra en halvtimes tid rundt forbi her
Det var ingen ting spesielt å se på tv i går kveld, så for første gang så endte det med sjakk. Det var i grunnen ganske spennende, men at de to finalistene kunne avtale seg i mellom å dele gullet fant jeg både merkverdig og skuffende. Jeg ser ingen grunn til å se mer på sjakk hvis det er sånn man avgjør matchene
Vedrørende hi-fi så står der ingen ting konkret på "innkjøpslisten" min i 2025, men det kan jo alltids dukke opp noe etterhvert. Det eneste jeg foreløpig har på tapeten er et låsbart rullelokk til "hillbilly pickup truck’en" og jeg går ut ifra at jeg bestiller en av de nærmeste dagene. Kjekt å kunne låse inn ting når man er andre steder og ikke minst så slipper man å tømme lasteplanet for snø…