T
Thomas1
Gjest
Måtte bare legge en Doors skive på spilleren. Har desverre bare 3 skiver på vinyl. Holdt på å kaste de i skuffelsen navn i fjor da The Doors 2000 avlyste konserten jeg hadde bestilt billetter til.
Ja jeg er det. Har vært "igjennom" de flere ganger nå, noen mer enn andre og har vel funnet meg en ny Doors favoritt; "The soft parade", den er kanon bra ! Det som slår meg etter mer lytting er den utrolig naturlige klarheten på det hele, dette synes jeg gjelder alle platene, kanskje med unntak av vokalen på L.A. Woman, ikke dårlig men ikke såå klar, mulig en aning tilbaketrukket. Jeg har ikke, som andre, sammenlignet med pressinger fra andre audiofile labeler men ser at de som har gjort det synes Rhino boksen låter bedre med klar margin. Og det fine er at det ikke er en eneste ulyd på noen av platene! Tror du har noe å glede deg til .Vidar P skrev:Rico; er du fortsatt like fornøyd? Jeg handlet de selv idag, godt inspirert av at elusive har memorial day sale... om ikke annet så kan jeg selge de til kvadruppel pris om noen måneder om jeg ikke liker de.. hvilket forresten høres svært usannsynlig ut
Mvh Vidar P
Dæven, sekunder etter at jeg la inn bestilling på boxen, kommer du med disse opplysningene. Nåvel, får vel leve med det....rolfozzy skrev:Til sommeren, høsten er det planer om å gi ut platene i vinylboksen enkeltvis.
Det er bra, for jeg syns ikke alt Doors lagde er like bra.
rico skrev:Ja jeg er det. Har vært "igjennom" de flere ganger nå, noen mer enn andre og har vel funnet meg en ny Doors favoritt; "The soft parade", den er kanon bra ! Det som slår meg etter mer lytting er den utrolig naturlige klarheten på det hele, dette synes jeg gjelder alle platene, kanskje med unntak av vokalen på L.A. Woman, ikke dårlig men ikke såå klar, mulig en aning tilbaketrukket. Jeg har ikke, som andre, sammenlignet med pressinger fra andre audiofile labeler men ser at de som har gjort det synes Rhino boksen låter bedre med klar margin. Og det fine er at det ikke er en eneste ulyd på noen av platene! Tror du har noe å glede deg til .Vidar P skrev:Rico; er du fortsatt like fornøyd? Jeg handlet de selv idag, godt inspirert av at elusive har memorial day sale... om ikke annet så kan jeg selge de til kvadruppel pris om noen måneder om jeg ikke liker de.. hvilket forresten høres svært usannsynlig ut
Mvh Vidar P
Fikk pakket ut min i dag, 126/12500 ;D ;D ;D ;D happy med den.rico skrev:Den er i hus, no 973/12500 , holder på å renser dem akkurat nå, håper og regner med at jeg hører på dem i morgen.
Hvis det låter like bra som utseende så blir dette bra, dette er meget forseggjorte saker.
Da håper vi at det er en av de "skadefrie" du og de andre som venter får i hende .Thomas1 skrev:Da var boksen min ankommet postkontoret.
Rask levering som vanlig med The Garden.
Tror de fikk flere forhåndbestillinger enn ventet og at de i første omgang tenkte kun US. Her ett sitat fra AS...Thomas1 skrev:har nå skummet igjennom tråden her og det står vitterlig i begynnelsen at boksen skulle komme ut i 5000 ex...Hvorfor har det blitt 12500?
Se der var den på plass .Vidar P skrev:Nr 6865/12500 er utpakket, de to første (Doors og Strange Days) er gjennomspilt; ingen ting feil her. Jeg er ikke den største Doors-fan, så dette er en glimrende mulighet for å gjøre meg kjent med bandet igjen.
Nydelig boks sånn rent håndverksmessig; disse pc-gutta som skal ha sine plater i form av datafiler vet ikke hva de går glipp av; det er moro å lese f.eks fra produsentene, i heftet som følger med.
Mvh Vidar P
Jeg har ingen av disse.. kan ha noe å gjøre med at jeg ikke var særlig begeistret for The Doors, og de gikk OOP før jeg rakk å skjønne at de var verdt å ha lællBartesam skrev:Jepp. Har jeg noe ikke du har? De ble gitt ut for en del år siden på DCC 180 gr press. LA Woman(LPZ-2050), Strange Days(LPZ-2045), Waiting For The Sun(LPZ-2049) og The Doors(LPZ-2046). Alle er mastret av Steve Hoffman tror jeg. Morrison Hotel er også gitt ut på DCC. Kjøpte disse i samme slengen sammen med DCC Nick Of Time og Luck Of The Draw med Bonnie Raitt. Mener å huske at jeg kjøpte de på Elusivedisc.