|
Det er nok en godt bevart yrkeshemmelighet enda. Jeg har selv vært og hørt på Doxa 62 et par ganger og det er en skikkelig tøffing som er på trappene. Om det var lite komponenter i en Doxa fra før, så er det om mulig enda mindre i den nye som kommer.numark skrev:Finnes ingen bilder [og spesifikasjoner] av den?
Forstod det som at det var rundt 100 komponenter i denne, håndloddet med mundorf loddetinn. Var noe problemer rundt flytende jording på det norske strømnettet han hadde fikset, så det blir vel sikkert litt ekstra komponenter der.Millmaker skrev:Det er nok en godt bevart yrkeshemmelighet enda. Jeg har selv vært og hørt på Doxa 62 et par ganger og det er en skikkelig tøffing som er på trappene. Om det var lite komponenter i en Doxa fra før, så er det om mulig enda mindre i den nye som kommer.
Og den har stålkontroll på elementene, anbefaler alle å ta en lytt på den. Kontakt DoxaStein her på sentralen, enkleste måten å komme i kontakt med de på.
Det sitter det også i min originale mkIIerikr skrev:I min gamle signature mkII var der i alle fall 2stk 650VA trafoer.
??sinep skrev:Det nye har og kun en trafo og ingen kondensatorer.
...i signalveien?RoDa skrev:??sinep skrev:Det nye har og kun en trafo og ingen kondensatorer.![]()
Går ut ifra at det var effektdelen han snakket om..RoDa skrev:??sinep skrev:Det nye har og kun en trafo og ingen kondensatorer.![]()