MB-S124
Overivrig entusiast
- Ble medlem
- 19.05.2012
- Antall liker
- 1.057
Hadde en liten bytte-bonanza i stua igår. Prøvde alle kombinasjoner av forsterkere og forsterkerkonfigurasjoner jeg har tilgang på.
Det interessante synes jeg, er at PA 6000H låter desidert best på Infinityene.
Det låter åpent, lekent og med en fart og et fundament i bassen som ikke noe av det andre matcher.
På veldig høyt volum, på veldig basstung musikk så flagrer håret rundt ørene med et slag i brystet. Og det høres svært bra ut.
Her er det bare PA402 som jeg har som klarer å gjengi samme følelsen, men her har de ikke den samme kontrollen. I brokobling er dette enda mer hørbart.
Tror eneste løsning er å vente i spenning på at noen her eller i det ganske land ønsker å selge en 5.52HP videre. Jeg føler at MOSFET er tingen for meg.
Noen av dere som har sett/hørt en PA 6000H noen gang?
Vet bare om min egen og "Jakey" sin. Så har jeg sett bilde av en sliten en.
Mye vil tydeligvis ha mer(kraft).
Så var det snart helg!
Det blir produksjon av flere bro- og parallellkoblingskabler for PA-trinnene, samt powerkon på resterende to, samt skifte soft-start komponenter på en av de. Så det blir en full DP-helg for min del.
Det interessante synes jeg, er at PA 6000H låter desidert best på Infinityene.
Det låter åpent, lekent og med en fart og et fundament i bassen som ikke noe av det andre matcher.
På veldig høyt volum, på veldig basstung musikk så flagrer håret rundt ørene med et slag i brystet. Og det høres svært bra ut.
Her er det bare PA402 som jeg har som klarer å gjengi samme følelsen, men her har de ikke den samme kontrollen. I brokobling er dette enda mer hørbart.
Tror eneste løsning er å vente i spenning på at noen her eller i det ganske land ønsker å selge en 5.52HP videre. Jeg føler at MOSFET er tingen for meg.
Noen av dere som har sett/hørt en PA 6000H noen gang?
Vet bare om min egen og "Jakey" sin. Så har jeg sett bilde av en sliten en.
Mye vil tydeligvis ha mer(kraft).
Så var det snart helg!
Det blir produksjon av flere bro- og parallellkoblingskabler for PA-trinnene, samt powerkon på resterende to, samt skifte soft-start komponenter på en av de. Så det blir en full DP-helg for min del.