Akkurat det jeg også tenker, men disse forsterkere virker veldig bra konstruert og har stor overdimensjonert strømforsyninger. Jeg har ikke en veldig stor rom og spiller sjeldent høyt. Derfor vurdere jeg disse.Mulig det fort kan bli i snaueste laget. 2805 er ikke akkurat lette å drive....
Porteføljen er nok blitt mye mindre eller helt borte. Den var jo ikke stor i utgangspunktet. Denes Peter begynner å bli gammel og underleveranser på chassi, lakk og NOS komponenter skrumper alle inn, og noen er forsvunnet helt. Nå bygger han kun på bestilling, og den noe eksentriske Tubeguru får heller ikke leveranser fra DPA mere. Det var vel han som lå inne med en viss portefølje, og leverte en del i markedet. Ellers var det vel kun et par ekslusive forhandlere i Østerrike og Tyskland som hadde DPA saker for salg.de lager jo externe tapeamper og
snakket med en representant og han spurte hvilken krets jeg ville ha???
C37 var et forslag....visste ikke helt hva jeg skulle svare....hadde ventet en form for modellportefølje...ikke kun et custom bygge firma
Grattis med veldig fine blokker og matchende pre. Dette burde du få veldig mye musikk ut av, og varme i stua på kalde kvelder! Jeg har delt noen skjema og spec-oversikt jeg hadde liggende med Lassemann, så får vi se hva han finner ut av. Filosofien i disse byggene er jo enklest mulig signalvei, og færrest mulig komponenter. Uansett med sterk varmeutvikling og noen år i bruk kan noen komponenter si takk for seg, og da er det bare målrettet søk som gjelder.Hei Haavard
Tror det var deg jeg kjøpte en dac av for noen år siden, en dansk dac og hvis det stemmer hadde du no 4350 Jbl lignende selvbygg
Ja hentet med noen forskjellige rør tin for å teste på Bastanis oppsettet. Det manglet to rør til DPA blokkene, og det er lite info å finne
Den der er grisetøff da. Svak for steampunkGrei beskrivelse 32bit, kjenner igjen beskrivelsen fra de som går fra gode transeamper over til rør pre.
Har vært innom konstruktøren, og nå går det i steampunk, her som en variant med GM70. Vis vedlegget 819716
Disse to step-up trafoene ble levert til påske, og nå vet jeg at det er ett sett 6C33C monoblokker i produksjon nede i Budapest, for en her inne.
En skikkelig heldiggris!!
Vis vedlegget 953478 Vis vedlegget 953479
6c33, PP, SET eller OTL?Ja en heldiggris. Det verste er at han har ett sett 6C33C fra før.
Mener vi snakker PP.6c33, PP, SET eller OTL?
I rett krets og under rette arbeidsforhold er 6c33 er supert rørMener vi snakker PP.