ogla
Prepare to be baffeled!
Hei Gunzi og dere andre DPA fans,
Jeg har DPA A5 pre, og den har også disse to små rørene som er loddet på slik som det viser på din pre.
Det ene røret mitt er gåent ved et uhell og jeg lurer på hvor man kan få tak i et nytt evt om det har noe å si da jeg bare bruker riaa delen i preen? Jeg ser at det går ledninger fra hvor smårørene sitter til record inngangsvelgeren og tanken er om disse rørene kun er i 'bruk' når denne funksjonen er det. Vet du noe om dette?
edit: bildene fra innlegg #28 ble ikke med her. Bildene nederst er fra min pre.
Jeg har DPA A5 pre, og den har også disse to små rørene som er loddet på slik som det viser på din pre.
Det ene røret mitt er gåent ved et uhell og jeg lurer på hvor man kan få tak i et nytt evt om det har noe å si da jeg bare bruker riaa delen i preen? Jeg ser at det går ledninger fra hvor smårørene sitter til record inngangsvelgeren og tanken er om disse rørene kun er i 'bruk' når denne funksjonen er det. Vet du noe om dette?
edit: bildene fra innlegg #28 ble ikke med her. Bildene nederst er fra min pre.
Jeg tror det er noe slikt jeg nå har i bestilling der nede...vanskelig å si, er ikke helt stø i ungarsk.
Ihvertfall en preamp med balansert drift, i tillegg til trafobasert attenuator. Samme riaa som i preamp vist tidligere.
Vedlegg
-
89.5 KB Visninger: 891
-
92.7 KB Visninger: 850
Sist redigert: