DPS spiller.

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.223
Antall liker
124
Jeg var på messa da vøttø.
Og fikk litt vinyldilla igjen.
Men jeg har jo mildt sagt ikke peil på dette.

Er dette en bra spiller?


Jeg ønsker meg en spiller med bra tyngde og rytmikk. Vi ha bøst driv i musikken når jeg lytter på vinyl jeg.
Slik var det iallefall før om åra.
Da hadde jeg en gammel Yamaha sak.
Synes den ikke låt så ille jeg!
Den er busted og kastet nuh da.


Liker utseendet på denne jeg.
Men vet noen hvordan den ligger ann i løypa sammen med andre spillere til ca 4-5000$ da?

Er det noen strenger om DPS spillere her fra før?
 

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.223
Antall liker
124
Du verden.
Jo, der er en ferdig kombo tilsalgs ja.

Men hvordan vil en slik sammenliknes med andre ting da?
Jeg er jo kliss nybegynner jeg da, innen vinyl.
 
T

timc

Gjest
Du kan jo ikke kjøpe denne! Da vet vi jo litt om annlegget ditt ;)
 

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Innlegg
1.039
Antall liker
1
tja han har da sagt et og annet om anlegget sitt da, for de som har fulgt med ;)
 

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.223
Antall liker
124
tja han har da sagt et og annet om anlegget sitt da, for de som har fulgt med ;)
Indeed!
Mjæ... en 40++ for en vinylrigg, sånn for meg som ikke kan skvett om det, er det lurt da?
 

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Innlegg
7.301
Antall liker
4.909
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
Indeed!
Mjæ... en 40++ for en vinylrigg, sånn for meg som ikke kan skvett om det, er det lurt da?
Hehe....
Ja du vet jo hvordan det går......
Når du får høre lyden av en brukbar rigg, og blir bitt av basillen...... ;D
Dersom du ikke invisterer med en gang, så varer det nok ikke lenge før du begynner å klø i fingrene etter hvordan det kunne ha vært med en bedre spiller osv. osv .
Det kan jeg alt om nå        8)
 
T

timc

Gjest