??? Please enlighten us.Ja akkurat nå synes jeg det er lite trivelig i tråden min. Noen skjønner ikke at nok er nok. Jeg får henge her i stede da.
Eller en slik?Fin for transport av A80er. Henter denna på mandag
-m
Anyone for tennis?Eller en slik?Fin for transport av A80er. Henter denna på mandag
-m
Kan ikke ha bare båndspillere i denne tråden?
Vis vedlegget 535563
Tenkte ikke spesielt på deg men mer generelt. Tenker vi er ganske enig angående den låten, som egentlig er et studio-opptak som er slengt med på slutten av albumet. Kan gjøres bedre -jeg sier ikke at den er behagelig....
den er borderline på vei ut i krattet, men er fortsatt ren og uforvrengt
takk for tilliten...
Vi kan jo se sådan på det at det er en fordel å tape den.øverste oktav. Så kan man høre indspilninger som man ellers har kasseret for 10 år siden.Tenkte ikke spesielt på deg men mer generelt. Tenker vi er ganske enig angående den låten, som egentlig er et studio-opptak som er slengt med på slutten av albumet. Kan gjøres bedre -jeg sier ikke at den er behagelig....
den er borderline på vei ut i krattet, men er fortsatt ren og uforvrengt
takk for tilliten...
Kjørte et par gjennomganger av den, og helt kart hørbar men i grenseland for meg på høyt volum. Er på god vei til å miste den øverste oktaven, uten at det setter noen brems på nytelse av musikk.
det var det jeg prøvde å hinte frempå om på min sedvanlige subtile måte....Da er nok noe ute av vater....