Finn riktig topologi (kretsløsning & layout), og du har god lyd med "ringe-kabel". Komponenter er ikke SÅ kritisk, utenom at noe i konstruksjonen er "på kanten"Tjae muligvis men jeg tror først og fremmest det er multicore kabler, metalfilm modstande og metaliserede kondensatorer.
ja både dac og filter men ikke dac psuEr bitene på plass i de nye kabinettene?
Tjae du snakker vist om folkevogn og jeg om Ferrari. Du har ret så kræves ik det samme.Finn riktig topologi (kretsløsning & layout), og du har god lyd med "ringe-kabel". Komponenter er ikke SÅ kritisk, utenom at noe i konstruksjonen er "på kanten"Tjae muligvis men jeg tror først og fremmest det er multicore kabler, metalfilm modstande og metaliserede kondensatorer.
Skal innom JB idag eller i morgen, kan ta de med da.forresten;
kjørte dac med lokket på i går natt og den var temmelig varm.....
noen som kan frese noen luftespalter i 5mm alu topplokk?
gjerne i nærheten......
mvh
Leif
Du kan spørre EHEDforresten;
kjørte dac med lokket på i går natt og den var temmelig varm.....
noen som kan frese noen luftespalter i 5mm alu topplokk?
gjerne i nærheten......
mvh
Leif
So fuckin' what??? Det vet da jeg også! Poenget var at han er i nærheten av DEG og da ville det vært enkelt å plukke opp..JB freser ikke alu, bare tre....
ellers takk
mvh
Leif
For helsike, ligger det et mulig uppdaget forretningsområde her?? Steike bra navn!iBUTT
17 W effekt modstande Hvorfor køber du ik bare sådanne de er meget billigere og der er ingen væsenlig forskel.hei igjen
klarte ikke holde meg!beklager
jeg bare måtte prøve de Mundorf effektmotstandene i L-Paden til 4001
veldig interessant! bedre attakk og dynamikk....kanskje litt hardt på enkelte anslag, men ikke sjenerende
tror jeg lar de få noen dager til tross for advarsler fra Drossel
det er jo tross alt systemavhengig
mvh
Leif
Jeg påstår bare en ting og det er at keramik er keramik hvad enten det er Mundorf eller noname. Den extra "dynamikk" du hører fra Mundorf er " skrigeri " fra keramikken.så langt stoler jeg ikke på dine vurderinger av komponentvalg i mitt system
bestilte i går Duelund Cast motstander for 4001 L-pad
da VET jeg at jeg blir fornøyd
har tidligere kjørt en omfattende test av serie R på AG Trio midrange og det var store og tildels overraskende forskjeller
det er ingen grunn til å anta at forskjellene er mindre i mitt nåværende setup, snarere tvert imot
det at du mener at forskjellene ikke er vesentlige, bare bekrefter mine mistanker
mvh
Leif