ta trappa opp så har du ikke så mye energi igjen når du kommer til meglerhallen i 8:e
og tips:
ikke la deg avspise med kantina i kjellern; det er en gourmet restaurant med skikkelig representasjonsstatus på toppen
mvh
Leif
Gjestene der betaler for seg - også ansatte.Nå skjønner jeg hva gebyrene jeg betaler går til
fytti katta!
i går var jeg og hentet venstre kanalen og CRV´n var rimelig full med 2 FLH,kartonger med elementer, løse bakkammer og JMLC270 med påmontert 4001, samt skuffer og bokser med masse delefilterkomponenter
her er bilde av førstemann med munning ned og nettopp skrudd på baklokket etter å ha montert inn femtentommern
som vanlig bruker jeg Neutrik Speakon
Vis vedlegget 170543
la ned på gulvet og monterte horn to
fikk hjelp av junior med å stacke de...dette måtte av praktiske årsaker gjøres foran kroken der det skal stå mellom pipa og racket
men så kom skuffelsen; vi var ikke i nærheten av å få stabelen på plass og samtidig få den vatret opp.
selv uten sand er det mildt sagt en utfordring å flytte på de
konklusjonen er klar; jeg må ha hjul på de, ihvertfall i bakkant, men er usikker på om jeg vil være i stand til å skyve de på plass ala trillebår ...
det blir rett på CO etter jobb og kjøpe en ny ladning tvillinghjul...de tåler 75Kg stykk og har gjort en glitrende jobb under BD tårna
ellers er filtre ferdigloddet og det meste klart for on-site målinger av Grelv
mye vil være besvart ila kvelden
mvh
Leif
PS er det noen som kan sveise noe for meg?
I god HFS ånd spør jeg da, blir det bilder? sånn etterhvert?
Litt mer opplysninger om hva som er målt med avstanden o.l. - ellesr ser det meget bra ut dettethei igjen
da er en interessant kveld snart over
Grelv dro i 22 tiden etter en særdeles utbytterik kveld med målinger og filtertweaking
filterne fra og med FLH til og med 2001 er 97% ferdige
slik måler det
Jeg satt stille og rolig og sorterte svarte skruer jeg......takk
kompliment fra den kanten er spesielt velkomne
men de er SVÆRE!
HEL syntes det ser mere helhetlig ut enn med Trio og hold faktisk helt munn, da vi spilte noen prøvespor
mvh
Leif
Laangt bedre enn trio ! Flott og høre du er på sporet , gratulerer med nesten gjennomført prosjekt, antar dette vil bli enda mye bedre når du får tweaket ferdig, og ting får satt seg - gratulererGrelv er en unik samarbeidspartner i dette prosjektet, og uten ham hadde det tatt et par år til!
Jeg er nå så close på target, som det går uten å være 100% ferdig, og har stor tro på at et komplett system inkl nye bassamper og en midlertidig lavpass-løsning for disse, spiller til neste helg
Lyden er allerede laaangt bedre enn Trio, selv i mono med krokodilleklemme filtre med random parts og en halvhjertet tilkobling av en BD kasse med en Zachry 250 subamp og dens innebygde filter(som ikke holder mål)
mvh
Leif