LMC
Æresmedlem
ha-haSer kjempebra ut, skal du gravere røra?
Disse skulle du ha produsert flere av for videresalg.
så kjipe som folk er;
skal ha RR for VW penger
mvh
Leif
ha-haSer kjempebra ut, skal du gravere røra?
Disse skulle du ha produsert flere av for videresalg.
Slukfar har vel aldri vært medlem av småsnekrarlaget.Lå akkurat merke til hvor sykt diger "Mobsteren" er på den tegningen!
hvis bassen er 15" må jo mellomtonen være iallefall 1,5m over bakken?
Knallbra! Ikke hørt om engang... er det de gutta som bygger skuter inne i flasker? Eller er de de værste flisespikkerne?Slukfar har vel aldri vært medlem av småsnekrarlaget.Lå akkurat merke til hvor sykt diger "Mobsteren" er på den tegningen!
hvis bassen er 15" må jo mellomtonen være iallefall 1,5m over bakken?
R
fortsatt Crown jaÅ faan, jeg som trodde du hadde lyd! Hva er det som forer basstårna da..fortsatt Crown? Eller har jeg ikke fulgt med i timen? Du har jo fått noen greie tbm i det siste, men det har jeg skjønt er Duelund som har æren for.
Fet skute forresten...42"?
Skal du skifte elektrolytter til 120 v typer ? Hvilken spænding vil du give på inputdelen ? 90 V er vel nok ? Anthony er blevet langsom på det sidste. Jeg har ik fået mine ting heller.Han har haft masse arbejde med et stort prosjekt til en fra Schweiz . .de har ikke spilt en tone ennå!
fikk deler fra Elfa i dag og bestilte jo nettopp reg til drivertrinnet, som må modifiseres til å tåle 120vdc for 800 modulene
dessuten trenger jeg et sett 2x75vac 120va trafoer til og litt annet småstæsj
får se hva jeg rekker før 19juli da jeg stikker 4 strake på bøljan
mvh
Leif
Skikkelig damp!
2x 75 vac giver 2 x 105 vdc på min regnemaskine ( hovedet )ja 120
2x75 ac rafoer gir 95vdc sier han blir bra
han tilpasser reg til 800 som customoppdrag
mvh
Leif