Forstår ik helt . Er Marchand helt passivt ? Danske Lars Vester har lavet C-L filtre med buffere imellem som lød rigtigt godt. R - C lyder dårligt.det mener tydeligvis ikke Phil Marchand som lager de
og jeg vet hvem jeg ville satt pengene mine på
mvh
Leif
Black Eyed Peas?????DÆVEN!
jeg ELSKER hornbass!
satt og spilte Black Eyed Peas "Latin girls" på 105 db cruising speed og det bare SITTER SÅÅÅ SYKT
NULL klin eller utglidning...det bare kliner til
Holton gjør en knalljobb
trolig er vel ampen lettere overdimensjonert for oppgaven, men better safe than sorry
mvh
Leif
Står respekt av å innrømmer at du sitter å spiller den låta, LeifDÆVEN!
jeg ELSKER hornbass!
satt og spilte Black Eyed Peas "Latin girls" på 105 db cruising speed og det bare SITTER SÅÅÅ SYKT
Holton gjør en knalljobb
trolig er vel ampen lettere overdimensjonert for oppgaven, men better safe than sorry
mvh
Leif
XM46 Passive Line Level Crossover Network, PLLXO, 24 dB/octForstår ik helt . Er Marchand helt passivt ? Danske Lars Vester har lavet C-L filtre med buffere imellem som lød rigtigt godt. R - C lyder dårligt.det mener tydeligvis ikke Phil Marchand som lager de
og jeg vet hvem jeg ville satt pengene mine på
mvh
Leif
Andet ord for sorte oliven ?Black Eyed Peas?????DÆVEN!
jeg ELSKER hornbass!
Holton gjør en knalljobb
mvh
Leif
ikke blodrunker mesut, tørrunker ville jeg sagt.nok av audiofile ellers som sitter og blodrunker etter pk gamlismusikk
Ehhem, har du hørt alt annet?? Ska sei8) Du har vel ikke hørt SLOBS har du vel?måtte bare høre Snoop Dogg : No limit top dog
låta Bitch please med XZibit er helt avsindig cool med et sykt drag i bånn som alt annet enn horn subber bare grauter til!
nemmelig!
he-heEhhem, har du hørt alt annet?? Ska sei8) Du har vel ikke hørt SLOBS har du vel?måtte bare høre Snoop Dogg : No limit top dog
låta Bitch please med XZibit er helt avsindig cool med et sykt drag i bånn som alt annet enn horn subber bare grauter til!
nemmelig!
Med slike utelatelser får han aldri anledning heller
Roald her på forum har ett prosjekt med SLOT loadede basslinjekilder med bakkammer 12stk. 10" pr. side. Det blir ikke helt riktig å kalle de linjekilde da det har en bananform som tilsvarer nøyaktig samme avstand fra alle elementer til lytter. Bananformen har vel ikke så mye fore seg lydmessig, men mest estetisk, da mellomtonesøylen er bygget på samme måte. Har ikke hørt dette ennå siden prosjektet ikke er ferdig, men han har srudd sammen en liten prøve-slot med bare to elementer. Etter å ha hørt den mini sloten tror jeg det blir helt hinsides når systemet står klart i sin fulle høydeTror ikke det, mener at 8x12TOM hadde hørt dem og var begeistret.
Det stemmerdet er kampsportkompisen din, right?
kult
mvh
Leif