LMC
Æresmedlem
Hvorfor skal man bli ferdig, da? Jeg har en følelse av at jo mer man holder på, jo flere ideer får man.
godt poeng...kjenner igjen dette
mvh
Leif
Hvorfor skal man bli ferdig, da? Jeg har en følelse av at jo mer man holder på, jo flere ideer får man.
først bør du montere en kortslutningplugg på inngangen og fastslå at det er egenstøy fra forsterkerenMens du tar fem minutter,de BD 30 blokkene jeg kjøpte av deg støyer som f!!.Høres ut som Niagara fallene i Oris hornene.Har du virkelig brukt disse i Trioene.Skjønner ingenting.Har laget Furutech nettkabler til disse.Kansje jeg må prøve ut separatjording???.Du har sikkert noen gode forslag
Jo, jeg pleier å lime Mylar på toppdekselet slik at kondisene ikke kortslutter....Skal ikke de kondisene butte i toppdekselet..? Eller har vi blttknegne på våre gamle dager..
Steen ville have det sådan. 100 % stjerne stel. , træ og plastic frit.hvorfor tok du bort innlegget
burde stått til skrekk og advarsel
ikke rart vi i Norge sier at diy i Danmark er mye strikk og binders
finnes ikke en vel bevart Nordmann som engang ville vurdert å legge ut det bildet
mvh
Leif
greit, men den må spilles inn og jeg kommer til å eksperimentere med ulike psu-løsninger.......og hvordan klarer dddacén seg?
Da må det være en til hver kanal:Pøh! Har alt bestilt. DOBLE trafoer, og de er så svære at de har hvert sitt postnr.