|
Mange takk!på 4001 var hønsenettingen fjernet av John Wolf (Classic Audio Reproductions)
på 2001 har jeg ikke gjort det ennå......
her er oppskriften
TAD 2001 Bugscreen Removal FAQ — (LONG!) - Paul Butterfield - High Efficiency Speaker Asylum
mvh
Leif
takk...58 and still kicking ass![]()
Alternativet er langt dårligeretakk føler meg ikke spesielt tynget.........![]()
Bedre rippel undertrykkelse uanset.der ikke ikke slik at uendelige mengder med µF garanterer for bedre lyd....
mvh
Leif
Har du noen som helst erfaring med disse kondensatorene fra Nippon Chemi-Con ? Ser at du slaktet Kendeil kondensatorene ? Eller, gikk dette bare på god pris ?Hvem er det som skal i pakkeboxen og hente 24 stk. 33.000 uf 50 V til F5 i morgenCa 400.000 uf i hver monoblok. Beat that .33,000 UF 50V Computer Grade Capacitor Nippon Chemi-Con- Audio Amplifier | eBay
Bemærk prisen er for 6 stk.
Jeg slagtet ikke Kendeil men de gjorde et uheldig indtryk ( lidt mat lyd) i en konstruktion. Kanskje de vil gjøre det godt i en anden. Dette gik på pris og fysisk fremtoning. Der har været fortalere for lange slanke elektroytter. Desuden passer de godt i det 21 cm høje kabinett. Købte først 32 stk. 10.000 uf. Roe. De kommer ik i brug i denne konstruktion.Har du noen som helst erfaring med disse kondensatorene fra Nippon Chemi-Con ? Ser at du slaktet Kendeil kondensatorene ? Eller, gikk dette bare på god pris ?Hvem er det som skal i pakkeboxen og hente 24 stk. 33.000 uf 50 V til F5 i morgenCa 400.000 uf i hver monoblok. Beat that .33,000 UF 50V Computer Grade Capacitor Nippon Chemi-Con- Audio Amplifier | eBay
Bemærk prisen er for 6 stk.
Bare undrer ...
Hva som skiller den ene fra den 2.Hei Leif
Får håpe du kommer i mål nå ! Har jo vært en laaaaaang vei å gå med chokes i power-supply ! Kudos !
Regner med at du fikser det nå med dine målsøm-dresser under bias og offset justering ! Forslag hvis at alt går i boks: Se å vask korta dine med en pensel og isopropanol. Nå har du brent så mange trisser og motstander, loddet så mye inn og ut, at det ikke ligner grisen............eller er det bare meg som vasker korta etter endt lodding. Bare vel ment................fra en "petimeter"
.
Mvh.
Johnny