Her må noen ha glemt å kjøre KS? Åpen for at det er noe jeg har misforstått, for dette fatter jeg ikke poenget med. Dette er jo fullstendig ubrukelig på alt annet enn avrettede gulv?
Luft fjæring er tingenHer må noen ha glemt å kjøre KS? Åpen for at det er noe jeg har misforstått, for dette fatter jeg ikke poenget med. Dette er jo fullstendig ubrukelig på alt annet enn avrettede gulv?
Steike.... tenk dere disse syke gutta som raste gjennom natten i 400 knuter i slike Longtails.... ekte gladiatorer.De heves jo når man skal kjøre med dem.
Siden vi er inne på Porsche og drømmebiler:
Vis vedlegget 365964
Vis vedlegget 365965
Vis vedlegget 365966
Merkelig... er fyren blakk eller dum? Kombinasjon?Jerry Seinfeld selger unna litt av Porsche-samlingen sin.
Here Are All 16 of the Amazing Porsches Jerry Seinfeld Has up for Auction
Hadde du kjøpt en slik uten avgifter, kun mva da den kom. Tja, fullfinansiert med avdrag etc.. Du hadde tjent RÅTT på det ved salg i dag. Uansett hvor du hadde solgt den. AVis vedlegget 366394
Hvis VikingLottoen går inn i kveld så står en Carrera GT svært høyt oppe på innkjøpslisten. All ære til britiske superbiler og italienske mafiabiler, men Porschen er etter min mening en av de absolutt fremste superbiler.
Håpet i det lengste det var bygget i bakgrunnen som fristet..........Dette er noe Spiralis har lyst på:
Vis vedlegget 366432
Hadde helt seriøse planer om å få bygget om min SAAB 9000 til 6 hjuls stasjonsvogn. Det var et firma i Sverige som drev med slike ombyginger. Helt i henhold til regelverk og kollisjonstesting etc, så det ville vært en smal sak å få den godkjent i Norge. Dessverre var firmaet konkurs før jeg kom så langt. En 6 hjuls SAAB 9000 Turbo med hekken til en Volvo 745. Det var faktisk en meget pen bil. Finner dessverre ikke bilder av den nå. Men ganske lik den på bildet.