Du nevnte Pontiac Firebird,Ok, sidan det einaste eg kan slå i bordet med er å ha sett desse IRL, fullstendig stilleståande (av ein eller annan grunn ramla eg inn på ei Lamborghini-utstilling på Vegmuseet på Lillehammer), må eg berre spørja:
Kvifor?
Countach er liksom der oppe, saman med Ferrari Testarossa og Pontiac Firebird, blant bilane Tweedjakke (10 år) drøymde om.
Ser litt Kindig-aktig ut. Og som "alle" vet så lager den mannen (& co) noen flotte kreasjoner.
Men akk så dyrt....
Nå må du ikke furte slik fordi om noen er uenig med deg.Hvorfor får jeg alltid det minste egget ?........ hvorfor er alltid glasset mitt halvtomt ?....... hvorfor har alle mer enn meg ?........Volvo Sonett er verdens beste bil.
Nå må du ikke furte slik fordi om noen er uenig med deg.
Kult!Min stedatter m/gubbe var på besøk hos venner i Salt Lake City for noen måneder siden. Jeg foreslo at han skulle besøke sjappa til Kindig for en titt når han først var over. Og jaggu fikk han tak i billett og kom seg inn dørene på en fredag, når de egentlig var stengt for publikum. Og det gikk det ikke bedre enn at han snublet over sjæfen sjøl mens han drev og fiklet med en av kreasjonene. Gubben spurte pent om å få ta en selfie - noe Kindig sa ja til med et stort glis.
Faktisk et stort øyeblikk for gutten (gubben).
Du nevnte Pontiac Firebird,
er det en god bil?
Er det bilen til Liberace ?
Ja, det er nok noen som har lekt seg med Midjourney eller en lignende KI-app. VW-logoen ser jo overhodet ikke slik ut.^ Kva er den der, @Rudi ? KI over Ghia?
Det stemmer nok bra det i og med at det er en egen fremstiller ala KindigIt.
Ja bevares du må ikke slutte med det!VM i furting er noe du må ta på egen kappe, jeg er like blid som jeg pleier......... og jeg kommer til og legge ut enda flere bilder uansett hvor mye negativitet du forsøker og spre.
Der tror jeg mora hans er enig!Kult!
Kindig er en utrolig kreativ fyr,
men han kunne ha spart seg for det skjegget!
Den der er nok vanvittig sjelden, BMW fra den tiden hadde det med å ruste bort dessverre. Var lenge på jakt etter 7 serie fra tidlig/midt på 70 tallet. Nesten umulig å få tak i og de svært få som fantes var hysterisk dyre nettopp fordi de er skjeldne som hønsetenner.Vis vedlegget 1081924
1969 BMW 2800 GTS, minner meg mye om Aston, Iso og kanskje litt Jensen..... uansett en kul og sjelden coupe.
Litt "usikker" på fargen Men skulle no' så inni veldig hatt en slik bak garasjeporten!Vis vedlegget 1081924
1969 BMW 2800 GTS, minner meg mye om Aston, Iso og kanskje litt Jensen..... uansett en kul og sjelden coupe.
En stykk banket frem av Frua. Videre produksjon kokte bort i kålen.Den der er nok vanvittig sjelden,..........
Takker for tiltro Tweed!
Spør @SAL eller nokon, så får du sikkert eit kvalifisert svar. Korkje ti år gamle Tweed eller førtisju år gamle same har filla peiling.
Eg vil ikkje tru at det er ein veldig god bil, utover at han ser heilt fantastisk ut.
Ja de første E23'ene ble jo vist frem høsten 1977 og salgsmodellene produsert i fra 78 og det ble vel ikke produsert så altfor mange av de i begynnelsen, så jeg tror på deg når det gjelder at de var vanseklig og finne, husker sjefen til en kamerat kjøpte en ny en i 79, han var stor kar når han kom med sin 728, han fallt sammen som en tom sekk når noen spurte om BMW var utsolgt for 735, såvidet hva jeg kan huske så fantes det vel 725, 728, 730, 732, 733 (mulignes bare i coupe ?) og 735..... litt senere også 745, korriger meg jeg gjerne hvis jeg husker feil.Spiralis skrev:
Den der er nok vanvittig sjelden, BMW fra den tiden hadde det med å ruste bort dessverre. Var lenge på jakt etter 7 serie fra tidlig/midt på 70 tallet. Nesten umulig å få tak i og de svært få som fantes var hysterisk dyre nettopp fordi de er skjeldne som hønsetenner.