Life (Leif) is too short to wait.....jeg pleier å la filamentene stå på noen minutter før jeg legger inn bryter nr 2
Har lest noen anekdoter fra en rabiat tysker som hevder at det er Cornell Dublier CDE 947D som er den "beste" DC link varianten. Brukes vissnok av Aries Cerat. Du har vel allerde bestilt, men kan jo være et alternativ for de som har lyst til å prøve. Kommer vel litt an på hvor høy spenning en planlegger å kjøre med. Tror CDE tåler litt mindre.trengs heftige kondiser i GM-70
Mener EY500 = Svetalana 6D22S som har en oppvarmingstid på 30 sek. Tåler masse juling! Burde holde til det meste. Neppe bruk for et ekstra bryterarrangement.btw er det noen poeng med slow start med EY500 rør for GM70 høyvolt ? du vet 2 bryter løsningen fra mine 300B blokker
har hatt wow nede på 0,03% og tror på et hakk til med tweaking av silkesnøreBlir vel et godt dreiemoment med den platetallerkenen og det sikrer vel gode målemessige data på Wow and flutter
da kom endelig Menno van der Veen 10K toroide OPT for GM-70 blokkene
skikkelige bamser på 9,9kg stykk
Vis vedlegget 776518
Vis vedlegget 776519
Når bakkskiva er i stua står det respekt.test riggen til Jaap Pees i Hanzehifi da han skulle bygge regen psu til Melco motoren
target originale 35kg...her er stacked 33, problemet var at i første forsøk moste den TD124 lageret, så han måtte mekke opp et nytt saftigere
Vis vedlegget 766747