drossels Diy tråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Drossel

Æresmedlem
    Ble medlem
    05.05.2012
    Antall liker
    3.715
    Så er det at Sjøstrøm kommer med en opgraderet version af sin super buffer. Super båndbredde og uden modkobling. Jeg har bestilt men han kan ikke levere før om et par måneder desværre.
    Har fået printene monteret nu men er nervøs for at sætte strøm på. Nogen som
    Har diagrammet?

phaselineær

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.01.2025
    Antall liker
    179
    Sted
    Sjælland
    Nu har jeg fået en forklaring på hvem du er. En ven af fælles tidligere bekendt. Trist skæbne han fik. Meget dygtig og vidende person. Må have været hårdt at være ansat hos politiet. Var han ikke det?
    Det er hårdt at blive 70 med Alz. To "børn" med Autist/Asberger diagnoser. Håber færdig med Mantra i løbet af få dage. Er ombygget mange gange. Irriterende at den ikke vil acceptere udgangs trafoerne i min Ps audio Direct stream Dac.
    Tror du ikke det er bedst at du holder andres sygdomme og diagnoser for dig selv ?
    Nu er det anden gang du skriver om hvad nogle fejler og den ene gang skrev du endda at personen var død, fordi han ikke svarede dine mail :rolleyes:

Drossel

Æresmedlem
    Ble medlem
    05.05.2012
    Antall liker
    3.715
    Tror du ikke det er bedst at du holder andres sygdomme og diagnoser for dig selv ?
    Nu er det anden gang du skriver om hvad nogle fejler og den ene gang skrev du endda at personen var død, fordi han ikke svarede dine mail :rolleyes:
    Bl.a fordi han havde en svær sygdom på et tidspunkt. Har ikke set ham skrive noget på forums i årevis.

Drossel

Æresmedlem
    Ble medlem
    05.05.2012
    Antall liker
    3.715
    Ny Sjøstrøm Buffer på indgangen af mine Holton 1200 monotrin. Holton 1200 accepterede ikke trafo udgangene på PS Audio. Det afhjælper bufferne.
    IMG_20250325_114145.jpg

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    26.265
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Bl.a fordi han havde en svær sygdom på et tidspunkt. Har ikke set ham skrive noget på forums i årevis.
    Det tror da pokker. Tænk dig nu lige lidt om. Han blir jo kastet ut av fora (forums for de med manglende språk-forståelse)
    fortere enn han kann nå og melde seg inn med endda et nytt "nick". Ingen fora vil ha han. Ikke engang ASR 😂 😂
    Han sviner jo alle til etter bare 5 innlegg. Litt som deg, når du drikker stärköl om natta og poster på HFS😂😂
    Nej jeg er også på Facebook Forums
    😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Drossel

Æresmedlem
    Ble medlem
    05.05.2012
    Antall liker
    3.715
    Prøv aktiv deling, der får du alle miligheder og langt mindre tab
    Det havde jeg gjort hvis jeg var yngre. Magter det ikke længere. Måske aktivt til bassen kunne være en mulighed.
    Hvis bas spolen er kraftig nok er forskellen vel mindre?

phaselineær

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.01.2025
    Antall liker
    179
    Sted
    Sjælland
    Det havde jeg gjort hvis jeg var yngre. Magter det ikke længere. Måske aktivt til bassen kunne være en mulighed.
    Hvis bas spolen er kraftig nok er forskellen vel mindre?
    Ja det kan også være hårdt at sidde og justere lyden på PCen :D
    Men jo da, en kraftig spole kan gøre det ligeså godt.... hvis man altså kan finde en spole på 0 ohm.
    En spole kan bare ikke andet end dele

Drossel

Æresmedlem
    Ble medlem
    05.05.2012
    Antall liker
    3.715
    Ja det kan også være hårdt at sidde og justere lyden på PCen :D
    Men jo da, en kraftig spole kan gøre det ligeså godt.... hvis man altså kan finde en spole på 0 ohm.
    En spole kan bare ikke andet end dele
    Tjae alt er relativt. Jeg ville have gjort det aktivt hvis jeg formåede det samme som for 30-40 år siden. Nu orker jeg ikke. Har rigeligt med familien og daglige udflugtsmål. Har måske kun 6 år tilbage p.g.a. Alzheimers. Hvad får man Alzheimers af? Dårligt reguleret blodtryk, for usund kost, stresset arbejde, 20 timers arbejdsdage, lave om på nat og dag etc. Men det er jo let at dømme.

phaselineær

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.01.2025
    Antall liker
    179
    Sted
    Sjælland
    Hvis du mener at jeg dømmer dig ved at skrive som jeg gør, så fordufter jeg hjertens gerne.
    Men det er nu en del nemmere at sætte en forstlrker til hver enhed, køre aktiv deling med korrektion, end det er at lave et analogt delefilter.
    Det har aldrig været nemmere for mig at ændre lyden på mit setup og det er uden at tænde loddekolben
    Jeg skal tænde PCen og sætte et USB kabel i, thats it.
    Sagt på en anden måde, så hvis du alligevel skal ændre noget på dine højttalere, så er der ikke så langt fra at skifte delefilter komponenter, til at trække 3 højttalerkabler til 3 forstærkere.
    Alzheimer er du ikke selv herre over, men det er du mht resten du skriver.
    God vind fremover, jeg er smuttet ud af din tråd ;)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn