8
8x12_TOM
Gjest
Håper det blir en mulighet for å være med på dette og sjansen for at en plukker opp et og annet er vel også til stede.
Eg skal freista.Eg er også med. Forventer sjølvsagt 10% nynorsk innhold;D
Jeg blir ikke med i denne omgangen.Ajourført per 26.01:
I tillegg har følgende hatt innlegg, men ikke (foreløpig? gitt uttrykk for deltakelse:
Atle T
For det første har jeg lyst til å understreke at selv om jeg gjerne stiller opp og holder foredrag, så ser jeg ikke på dette som mitt opplegg som jeg skal styre og bestemme over.Når dag eller dager kommer på plass, så tror jeg det er realistisk å regne med frafall. Flere gir jo uttrykk at det vil være flere forhold som kan forhindre deltakelse. Jeg hadde gjerne sett at snikers-is hadde kommentert mitt forslag til å gjøre dette til et lørdag og søndagskurs. DERSOM det er en god ide sett fra HANS ståsted i forhold til innhold/gjennomføring, må dette samarbeides med BB . Noen må nødvendigvis ta noen avgjørelser. At det ikke passer i forhold til noen, må vi bare regne med. Noen må nødvendigvis styre dette med en "hard hånd"
Synes også ideen om ideen at første dag tar for seg det grunnleggende og at andre dag imøtekommer de litt mere erfarne. Da kan de som føler for det si "takk for seg" etter første dag.
Forøvrig viktig at vi ikke "kaster oss på hesten og rir i alle retninger"
Eivind S