- når du betaler finnerlønn hos frisøren, og det går mer tid på øyenbryn, nese- og ørehår!.....Når frisøren ikke engang lenger spør om han skal stusse øyebrynene også, men bare gjør det.
mvh
...når du forventer å få 4 halvlitere for samme hundrelappen.....når du forventer å få igjen penger når du kjøper en halvliter på byn og betaler med en 100 lapp
Dust! 8)- når du liker rørforsterkere!
Når du SER på Spellemannsprisen..... >.... når du ikke kjenner igjen noen av de som er nominert til Spellemannspris ....
Å, de lange skolebussturene, i busser med polstret motorkasse framme og kloke formaninger på fine skilt.Vi hadde 10-øring knipsekasse i Valdres og. Husker vi sto der timesvis og spillte.
Og skolebusssjåføren måtte åpne dørene med en svær manuell spak til krampa tok han.
Og motoren var foran på bussene da. "ikke sitt på motorkassen"
Enig der. Jeg er noen ganger usikker på om det er alder eller uvilje, men oppdager stadig at VG har artikler om "kjendiser" og jeg har sjelden en anelse hvem de er. (Og jeg har snaut passert de 30).... når du ikke kjenner igjen noen av de som er nominert til Spellemannspris ....
men du ikke kan, fordi du har din femte ferieuke.........personalsjefen kaller deg inn til seniorsamtale.
Ikke ennå, men om ett år. ???men du ikke kan, fordi du har din femte ferieuke.........personalsjefen kaller deg inn til seniorsamtale.
femte? hvor ble det av den sjette??men du ikke kan, fordi du har din femte ferieuke.........personalsjefen kaller deg inn til seniorsamtale.
Den kommer når du passerer 60femte? hvor ble det av den sjette??men du ikke kan, fordi du har din femte ferieuke.........personalsjefen kaller deg inn til seniorsamtale.