- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.881
Definitivt. Men så har ikke jeg skjønt at jeg er gammel ennå.Jeg EIDE en Taunus 17M i 1978, så da topper jeg vel dette?Vi hadde bare 12M, så jeg er ikke så gammel, heldigvis...
|
Definitivt. Men så har ikke jeg skjønt at jeg er gammel ennå.Jeg EIDE en Taunus 17M i 1978, så da topper jeg vel dette?Vi hadde bare 12M, så jeg er ikke så gammel, heldigvis...
På ingen måte. Bare såvidt litt voksen.Jeg lærte å kjøre i en sånn:
![]()
Er jeg gammel da?
For ikke å glemme at disse innretninger i hine hårde dager også gikk under benevningen SprechmachinenMan skjønner at man er blitt gammel når man kaller seg Grammofon - uten å vite at det nu til dags visstnok heter platespiller. Nogle siger vidst endog "vinylsnurre".
Hvad er "vinyl"? Heter det ikke "shellack"?
DU, jeg og Trond Schea. Nei forresten - Trond Schea hadde jo en.På ingen måte. Bare såvidt litt voksen.Jeg lærte å kjøre i en sånn:
![]()
Er jeg gammel da?
Herlig bil forresten. Skulle gjerne hatt en slik i Lotus-utgave![]()
Det var ikke fritt for at alle fremmøtte fra OV&VK gjorde akkurat det forrige helg. Uten at vi trenger å gå i detalj...............når du snur deg etter en kvinne på 50+ og tenker "Hmmmm.......ikke værst"
Mener å huske at det var dårlig ikke lite og lite ikke dårlig?Dårlig lite ikke du er blitt gammel.
Og portvinnår du drikker Cherry
Takk for oppskrift. Den skal prøves!...når Fyrstekake - oppskrift er en høydare
Omvendt proposjonal?Når sekken er tre kuklengder
Nei tror ikke at det stemmer! Heldigvis.Faen, er det sånn at jo eldre man blir, jo mindre kaffe lager man![]()