Scrooge
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 07.11.2008
- Antall liker
- 1.129
Hehe, "touch & go" sier jeg! ;D
Nei DA skjønner du IKKE at du har blitt gammel, men de fleste andre gjør det i allefall! ;Dwilbur-x skrev:Når du har satt deg i badekaret med klærne på..
(og heldigvis hadde glemt å fylle i vann).
Bytt ut HTC med Motorola Defy over, så er jeg så inni helvete der. Defyen ble skaffet fordi den skal være vantett og tåle slag, så nå må en mann i den yngre middelalder, men med et langt mer alderdomlig sinn, sikkert slite med faenskapen i årevis før den går i stykker så han kan få kjøpt en Doro som han egentlig hadde mest lyst på. Store taster, ikke kamere, no-nonsense.pengesluk skrev:.......når du gladelig betaler et par tusen MER for å bytte inn HTC'en mot DORO
;DH.R skrev:....når du kan lire av deg en rekke "Du skjønner du er gammel vitser..."
pengesluk skrev:........når du oppdager at vinylen i Oslo Vinyl Klubb slettes ikke kan spilles.... 8) 8) 8)
Jo, du må bare huske på å bruke rett stift....
Når du henger i hornet på veggen.larry skrev:.........når du hører så dårlig at du kjøper horn 8)
Priceless! ;DKabeldragern skrev:........når du slipper en fjert og ikke legger merke til at det ikke var en fjert......
Det gjør jeg flere ganger HVER dag.....helvete!!!wilbur-x skrev:Når du skriver "herved" og "oversender"
- og borrelås!TTmania skrev:....når du bruker både belte og bukseseler ;D
...snakk så jeg hører deg da. ;Dpengesluk skrev:Handler vel strengt tatt om deg, Rozzy.... ville bare ikke si det før nå! :-* :-* Hvor reel den er vises jo av utsagnet ditt..
Fan ta, da er jeg gammelSuper skrev:Når du spiller vinyl og cd, og ikke bruker wimp og spotify.