kjellbjarne
Hi-Fi freak
Når du knekker av denne
Lar være å la skjegget gro utover haken, sprer det seg oppover ser jeg ut som en hybrid mellom Bjørn Eidsvåg og julenissen, og hvem vil vel deg? :-\Slappet av med en kopp kaffe på den lokale kafeen i dag. En liten guttepjokk stopper og ser på meg. Jeg nikker og smiler. Han spør, "er du julenissen?"
Da følte jeg meg rimelig gammel.
Note to self: barber deg oftere enn annenhver måned...
Og hvis hørselen i tillegg er så dårlig at du ikke hører bråket fra transformatoren?Når du akkurat har hengt opp en lysskinne med 10 spotter i fordi du ikke ser noe uten flombelysning
Du mener når du må dra ned smekken for å få luft i håret?Når du får hår på feil sted. Og omtrent bare der.
Nei, det betyr bare at du er hektet på å handle over verdensveven.- når du sitter ved vinduet og ser etter postmannen!
Spesielt hvis det er lørdag.- når du sitter ved vinduet og ser etter postmannen!
Oi, og jeg som trodde du satt med et krystall og en nål når du lytter til et radioapparat.Hva er DAB? På radioen min står det Kurer.
FILISTER!!!!!Når du krever autoritet innen audio fordi du har brukt mye penger på det
Nope, jeg krever ikke autoritet. Ikke har jeg brukt mye penger heller relativt sett. Det var ment som kommentar til foregående innlegg og som generell kommentar til div tråder der dyrt utstyr «automatisk» skal gi respekt og autoritet.FILISTER!!!!!Når du krever autoritet innen audio fordi du har brukt mye penger på det
Det er faktisk svært mange unge som mener det første.Når du mener at alle forsterkere låter likt og at kabler ikke har noe å si for lydn