Hønndjevelen
Hi-Fi freak
Snart pensjonist og noen år til unga blir tenåringer?He, he.., noen år igjen, men statens pensjonskasse mener noe annet
Snart pensjonist og noen år til unga blir tenåringer?He, he.., noen år igjen, men statens pensjonskasse mener noe annet
Unga er heldigvis i tenåra allerede, kjente bare litt på egen dødelighet når staten sendte meg pensjonskalkulatoren Må slave noen år til gitt.Snart pensjonist og noen år til unga blir tenåringer?
Jeg synes å fylle vann i kverna er hakket verre..- når du klarer å gjøre siste mulige tabbe med Moccamasteren.... fylle kaffen i vannreservoaret!!! Det gjorde jeg i dag. Alle andre tabbevarianter fysisk mulig har jeg klart tidligere.
Nora BrockstedtSist jeg så på MGP da vsr det Kirsti Sparboe som var hot...?? Mener jeg å huske. Eller var det Ivar Ruste
Dette er å regne som en seier.....når det er en stor nyhet at en eller annen har trukket seg fra MGP men du har aldri hørt om fyren..
- eller når du må spa de opp for andre gangen!Når du innser at det å være tiltrukket av eldre, modne kvinner, ikke lenger er noe alternativ.
Forskjell på fleip og fakta vøtt… du vet(ikke) at du er gammel når du tror at du fremdeles har draget på ungjenter
Kødder med degForskjell på fleip og fakta vøtt
Det gjør ikke jeg !!!Kødder med deg
Ungdamer bryr seg mest om andre ting enn din alder, ser du yngre ut enn du er spør de heller om hvor gammel du føler degHeldigvis så blir jeg gjettet på av ungdamene av og være i tredveårene enda !!!
....når du husker pumper med 93 oktan og mulighet for oljeinnblanding.Når jeg kjører inn på bensinstasjonen og ingen av disse slangene passer til min 95 oktan påfylling Vis vedlegget 1089813
Uansett alder, om du i 85 syntes Bobbysocks var "cool" da var du født gammel.När man tycker det er cool att Bobbysocks äter bidrar i melodifestivalen (40 år sedan "La det svinge")
Odd Børre!Nora Brockstedt
Finnes fremdeles å få kjøpt i Sverige. Skulle kanskje sett etter den, neste gang jeg er på harrytur…Den konserven er også borte... av en eller annen merkelig grunn ( i alle falll i Norge)... var grei som turmat..