Det stopper vel ikke der...en stor del av dagens såkalte "humor" inkl det meste av standups, er sånn ca på linje med en parodi på dårlige russerevyer...
|
Men det blir kanskje slik når man er livredd for å pirke noen på tærne, som OJ sa det, jeg savner det å lage programmer men det hadde ikke gått i dag, det hadde blitt bråk etter hver episode. Og rett på D18 om krenking, indignering og stoppe/forby programmer.Det stopper vel ikke der...en stor del av dagens såkalte "humor" inkl det meste av standups, er sånn ca på linje med en parodi på dårlige russerevyer...
Nei, takke seg til Einar Rose og Juster. eller hvis du er mer moderne og voval: Fleksnes.Det stopper vel ikke der...en stor del av dagens såkalte "humor" inkl det meste av standups, er sånn ca på linje med en parodi på dårlige russerevyer...
Jeg ler fortsatt godt av både Juster, Arve Oppsahl og mange andre fra tidligere tider... KLM-gjengen er i absolutt særklasse. men for meg er det meste av dagens standup en salig blanding av barnehage, tildels prompevitser, platte blødmer og eget ego og stort sett øvrig tomprat.. Rett nok slenger det et og annet morsomt poeng innimellom, - men det er nokså langt i mellom de.... Prompevitser fra barnehager framført av voksne er sjelden morsomt, og lange tirader med bainnskap er sjeldent morsomt, - selv for en nordlending...Nei, takke seg til Einar Rose og Juster. eller hvis du er mer moderne og voval: Fleksnes.
I beg to differ. Denne dama er faktisk gøyal så det holder (helt uten prump og lange bannetirader):Jeg ler fortsatt godt av både Juster, Arve Oppsahl og mange andre fra tidligere tider... KLM-gjengen er i absolutt særklasse. men for meg er det meste av dagens standup en salig blanding av barnehage, tildels prompevitser, platte blødmer og eget ego gostort sett øvrig tomprat.. Rett nok slenger det et og annet morsomt poeng innimellom, - men det er nokså langt i mellom de.... Prompevitser fra barnehager framført av voksne er sjelden morsomt, og lange tirader med bainnskap er sjeldent morsomt, selv for en nordlending...