|
Joda, jeg kan det. Men jeg er ikke så lysten på å sparkle-slipe-male repeat oppe på loftet. Dvs male kan jeg gjøre men å slipe er jeg ikke så lysten på. Kan hende jeg ender med en mellomting, delvis satt sammen og med grunnarbeidet på plass, slik at det "bare" er noen strøk maling som skal til. Må nok fundere litt mer på det. Kan bygge de ut på en veranda, da skal de "kun" bæres / rulles rett inn, og så heises opp på loftet via hemsåpningene...Jeg hadde samme utfordring som deg duc916.
Jeg satte sammen kassene der dem skulle stå.
...er det et alternativ?
He-he, du så det ja <smil>. Men i motsetning til andre, så er dette av billigste sort. Dvs Biltema. Selv om de er en del større enn de som stod der, så gjør fargen at de ikke blir så fremtredende. Så jeg er "greit nok" fornøyd med resultatet. Til helgen skal en forsøke seg på rew & umik, det kan jo bli "interessant"...Fin fange på de da;>}
There's no replacement for displacement!Eneste fornuftige bassløsning det der, oldschool elementer med svære kasser så elementene får puste fritt! Dobble Altec 515 i 800 l. kab done right er noe av det beste.
He-he, nei blir nok ikke det.HVA??? Ingen serratering???![]()
Jepp-jepp, tenkte på akkurat en slik liten prikk...En synlig stillingsindikering er ganske smart - på min Accuphase preamp har jeg løst det meget enkelt (og synlig på avstand) - rett og slett en rund rød selvklebende liten label. Volumknappen har markeringsstrek men den er på siden og ikke synlig forfra..
Vis vedlegget 838954
Tja, jo, det kan det jo bli.Ser ut som en...dukkestue...?![]()
Skal ikke se bortifra det...18" må være involvert i dette prosjektet!!
He-he, nei de er 60 liter. Det ene er tomt, det andre er det omlag 30 liter igjen på. Syntetisk mc olje er dyrt kjøpt i litersflasker. Mener jeg betalte ned mot 1/3 av prisen ved å kjøpe et fat. Nevnte det for noen bekjente, og det første fatet var solgt på under 1 time. Solgte ca.1/2 parten av det andre, men har igjen litt til meg selv...Håper ikke det Castrol fatet er 190l. utgaven....
Beistet (?) Du mener beistene, det blir jo minst 2...Voldsomme greier. Har du sjekket lysåpningene der beistet skal ut/inn...?![]()
For 2 år sidan kjøpte eg eit par kartongar med 1l Motul olje til motorsyklane, for det vart omlag halve prisen vs 4l-kanner.He-he, nei de er 60 liter. Det ene er tomt, det andre er det omlag 30 liter igjen på. Syntetisk mc olje er dyrt kjøpt i litersflasker. Mener jeg betalte ned mot 1/3 av prisen ved å kjøpe et fat. Nevnte det for noen bekjente, og det første fatet var solgt på under 1 time. Solgte ca.1/2 parten av det andre, men har igjen litt til meg selv...
Ingenting er som lukten & lyden av en to-takter en tidlig morgenstund...Castrol RS er den beste parfyme... nesten likestilt med Nitro![]()