Hadde vært litt kult å sett noen bilder av dine Heritage uten frontstoff. Dei er litt forskjellige alle par. Kan legge ut et par bilder av mine og.
Hadde vært litt kult å sett noen bilder av dine Heritage uten frontstoff. Dei er litt forskjellige alle par. Kan legge ut et par bilder av mine og.
Rålekkert. Skal legge ut noen bilder av mine også.Her er noen bilder av fineren i mine. Litt vanskelig å få tatt bilder som viser nøyaktig hvordan de tar seg ut. F.eks er det et skyggeparti i nedre halvdel av bilde nr.1 som ikke er der i virkeligheten. Litt forskjellig lys også.
Fikk tatt et bilde med telefonen i går da. Legger ved det. Mine hadde kanskje litt mindre spill i sidepanelene en dine sett forfra.Her er noen bilder av fineren i mine. Litt vanskelig å få tatt bilder som viser nøyaktig hvordan de tar seg ut. F.eks er det et skyggeparti i nedre halvdel av bilde nr.1 som ikke er der i virkeligheten. Litt forskjellig lys også.
Tok et par nå.Kanskje det, men merkelig nok virker de roligere i mønsteret enn det bildene kan tyde på og også i forhold til det første settet jeg hadde. Liker det slik.
Dei blir selvsagt stående på stativer ved seriøs lytting.Tok et par nå.
SS-6 skulle passe utmerket.MBS: Solidsteel SS-6, vel? Passer fint dertil, de…
Bare gi dem noen hundre timer til, du, EIA..og MusicBear har rett mht effekten..de trenger alt de kan ta unna, men da…![]()
Nydelig! Slike stativer bør kanskje du M.B.S også vurdere. Da får du også adapterplatene og kan skru høyttalerne forsvarlig til stativene.Oki, siden dere maser sånn kommer noen bilder til
Vis vedlegget 836586
Vis vedlegget 836589
Vis vedlegget 836592
Vis vedlegget 836593
Leste litt om det på Isoacoustics sider. De mener at dersom høyttaler er skrudd fast i stativer bør Gaia skrus fast under stativet. Dersom høyttaler bare hviler på stativet, bør Gaia skrus fast i høyttaler.Jeg innbiller meg at avkoblingen bør skje direkte mellom høyttaler og stativ for best effekt
HmmLeste litt om det på Isoacoustics sider. De mener at dersom høyttaler er skrudd fast i stativer bør Gaia skrus fast under stativet. Dersom høyttaler bare hviler på stativet, bør Gaia skrus fast i høyttaler.
Stand 20 til Dynaudio kan fint anbefales ja.. kanon stativ, stødige. Har dem selv og brukt dem til flere høyttalere.. Nå står Proac db1 på demNydelig! Slike stativer bør kanskje du M.B.S også vurdere. Da får du også adapterplatene og kan skru høyttalerne forsvarlig til stativene.
Til små ProAc kan Dynaudio Stand 10 passe vel så bra, syns jeg. Bruker dem selv til ProAc 1SC. Litt nettere enn Stand 20.Stand 20 til Dynaudio kan fint anbefales ja.. kanon stativ, stødige. Har dem selv og brukt dem til flere høyttalere.. Nå står Proac db1 på dem![]()
De ble kjøpt for å støtte opp et par Klipsch Palladium. Men nett er ikke noe jeg ser etter i stativ, de skal være så brede og bøse som mulig for å minske fare for å tippeTil små ProAc kan Dynaudio Stand 10 passe vel så bra, syns jeg. Bruker dem selv til ProAc 1SC. Litt nettere enn Stand 20.
Skal si meg enig der.Det er noe eget med nøttetre og ikke minst kabinetter med tradisjonell, tidløs form, syns jeg.
Bladelius er spennende. Jeg hadde en Balder mk1 tidligere. Synes kanskje at den var litt analytisk i lydenMB: Trøst deg med at det alltid vil være mulig i Norden å få tak i klassisk gode monitorer- Dynaudio eller andre merker. Nordisk produksjon er blant verdens beste, mest kunnskapsrike. Og vi ligger midt i smørøyet mellom UK og Tyskland/Frankrike. Med noen av verdens beste priser på lydutstyr. Indremarkedsregler gjelder her, som i Japan. Og hvis man i Japan er på jakt etter nordisk kvalitet, regn med begrensning i utvalg og kraftig mye høyere priser. Ikke alle forsterkere kan drive Dyn heller, men vi er blant dem som også der er «in the know». På toppen har vi demokrati, relativ fred og god sosial sikringDet kunne pinadø vært LANGT verre. Finn deg en Bladelius Idun og et par aktive skanderborgere, du..Det kan fort vise seg som bedre kjøp over tid.
Jeg er litt skeptisk til dette med sub i utgangspunktet, så jeg burde kanskje holde kjeft. Har prøvd noen ganger, men ikke fått dette til. Siste var Sub 6, sammen med daværende Special 40, for et par år siden. Det skal innrømmes at jeg ikke brukte lang tid på dette forsøket, så det forklarer kanskje delvis hvorfor det ikke ble vellykket for meg. Likevel, for å si det enkelt; jeg foretrekker uten. Derfor ingen planer om å teste Sub 9 på Heritage Special.Hadde økonomien tillatt det skulle jeg kjøpt et sett Heritage Special omgående - kan ikke forstå annet enn at disse ender ut som samlerobjekter i fremtiden. Virkelig flott å lese den eier-glede dere viser til her, dere som er så heldige å ha et sett stående i stua. Får trøste meg med at jeg kanskje ender opp med et brukt sett Special Twenty-Five en gang - er vel ikke forskjell som natt og dag til disse vil jeg tro.
Noen av dere som har vurdert (den tilpassede) Sub 9 sammen med Herritage, forresten?
Det er faktisk Bowers stav 24 fra klubben. Fant er brukt par til litt over kr 1000,-Det var bedre...Empire?
Ja forskjellen der ble jeg litt sandblåst av banen faktiskMerka du stor forskjell med eller uten sand i stativene?
Jeg har Dynaudio Stand 20, så noen kilo går det vel nedi.Kommer an på stativet, det. Frua har fått fylt sine Atacama SL6 med tilsammen fire bøtter![]()