Så da går der bra å bruke en sub og en Riaa forsterker på H200. Har null peiling på det der Har denne Riaa forsterkeren
Vil tro det blir for snilt. Men liker du det rolig og pent og mykt er det sikkert bra.Hva med en Rotel RA 1572 passer den mine høyttalere Dynaudio Emit M20 speakers.
Men subben du har skal kobles til høyttalerkablene.Men Hegel har da ikke pre out for sub
Du vil jo ikke høre på det som anbefalles av oss her inne, som har vert gjennom et enormt antall av forsterkere og høyttalere. Så hvorfor spør du om annet når vi har anbefalt det som vil låte best?Skal jeg bare gå for en av disse Anthem Integrated 225, Rotel RA_1572 eller en Krell kav 400i/500i til Dynaudio Emit M20. Orker ikke å lete noe mere nå
Skal du ha en forsterker som garantert matcher dine Dynaudio bra. Av erfaring så har jeg nå hørt meget mye forskjellig elektronikk på Dynaudio. Til edruelig pris er det som nevnt Hegel H80 med pre out eller H90 som er å anbefale til dem. Da har du pre out og dac med på kjøpet. Kan ikke komme på noen andre amper som passer dine Dynaudio noe bedre, uten at du må betale vesentlig mer og må ha dac i tillegg. Men dette er jo opp til deg. Som nevnt av lovemusikk, så er det ikke tatt utfra luften denne anbefalingen. Men man lærer jo så lenge man lever. Så valget er jo ditt. Prøv deg fram sånn sett, om du ønsker.Jo da jeg hører etter og da kom jeg opp med dette.
Skal se på det takk for svaret.Parasound HintSkakl bytte ut forsterker som jeg har til noe kraftigere (Ikke surround fororsterker) gjerne noe brukt på finn.no Må ha sub ingang og phono inngang. Høytaler som skal kobles til er Dynaudio Emit M20 og subwoofer Boston Acoustics CS SUB 10 II
Tror jeg går for en Cambridge Audio Azur 851A forsterker.Skal du ha en forsterker som garantert matcher dine Dynaudio bra. Av erfaring så har jeg nå hørt meget mye forskjellig elektronikk på Dynaudio. Til edruelig pris er det som nevnt Hegel H80 med pre out eller H90 som er å anbefale til dem. Da har du pre out og dac med på kjøpet. Kan ikke komme på noen andre amper som passer dine Dynaudio noe bedre, uten at du må betale vesentlig mer og må ha dac i tillegg. Men dette er jo opp til deg. Som nevnt av lovemusikk, så er det ikke tatt utfra luften denne anbefalingen. Men man lærer jo så lenge man lever. Så valget er jo ditt. Prøv deg fram sånn sett, om du ønsker.Jo da jeg hører etter og da kom jeg opp med dette.
Javel - men Hegel matcher bedre med klangen i Dynaudio enn Cambridge. Hvorfor ikke gå for Hegel H90?Tror jeg går for en Cambridge Audio Azur 851A forsterker.Skal du ha en forsterker som garantert matcher dine Dynaudio bra. Av erfaring så har jeg nå hørt meget mye forskjellig elektronikk på Dynaudio. Til edruelig pris er det som nevnt Hegel H80 med pre out eller H90 som er å anbefale til dem. Da har du pre out og dac med på kjøpet. Kan ikke komme på noen andre amper som passer dine Dynaudio noe bedre, uten at du må betale vesentlig mer og må ha dac i tillegg. Men dette er jo opp til deg. Som nevnt av lovemusikk, så er det ikke tatt utfra luften denne anbefalingen. Men man lærer jo så lenge man lever. Så valget er jo ditt. Prøv deg fram sånn sett, om du ønsker.Jo da jeg hører etter og da kom jeg opp med dette.
Har sett på den, men fant ut at den ikke hadde pre out for sub på forsterkern. Skal handle brukt på finn.Javel - men Hegel matcher bedre med klangen i Dynaudio enn Cambridge. Hvorfor ikke gå for Hegel H90?Tror jeg går for en Cambridge Audio Azur 851A forsterker.Skal du ha en forsterker som garantert matcher dine Dynaudio bra. Av erfaring så har jeg nå hørt meget mye forskjellig elektronikk på Dynaudio. Til edruelig pris er det som nevnt Hegel H80 med pre out eller H90 som er å anbefale til dem. Da har du pre out og dac med på kjøpet. Kan ikke komme på noen andre amper som passer dine Dynaudio noe bedre, uten at du må betale vesentlig mer og må ha dac i tillegg. Men dette er jo opp til deg. Som nevnt av lovemusikk, så er det ikke tatt utfra luften denne anbefalingen. Men man lærer jo så lenge man lever. Så valget er jo ditt. Prøv deg fram sånn sett, om du ønsker.Jo da jeg hører etter og da kom jeg opp med dette.
H90 har pre ut jo.Har sett på den, men fant ut at den ikke hadde pre out for sub på forsterkern. Skal handle brukt på finn.Javel - men Hegel matcher bedre med klangen i Dynaudio enn Cambridge. Hvorfor ikke gå for Hegel H90?Tror jeg går for en Cambridge Audio Azur 851A forsterker.
Hva med en Hegel h 200 passe den mine høyttalereH90 har pre ut jo.Har sett på den, men fant ut at den ikke hadde pre out for sub på forsterkern. Skal handle brukt på finn.Javel - men Hegel matcher bedre med klangen i Dynaudio enn Cambridge. Hvorfor ikke gå for Hegel H90?Tror jeg går for en Cambridge Audio Azur 851A forsterker.
Det står ikke sub ut, men er det samme, bare at pre ut er fulltone. Gjør ikke noe da sub har deling innebygget..der du justere hz
Nok krefter der. Hvis den har pre ut er den vel grei.Hva med en Hegel h 200 passe den mine høyttalereH90 har pre ut jo.Har sett på den, men fant ut at den ikke hadde pre out for sub på forsterkern. Skal handle brukt på finn.
Det står ikke sub ut, men er det samme, bare at pre ut er fulltone. Gjør ikke noe da sub har deling innebygget..der du justere hz
Når man har null peilig på det der så blir det slik da. Har prøvd å lest å fortå det dere skriver. . Beklager hvis jeg virker helt håpløs. Men nå har jeg tips på forsterkere jeg skal se på. Takk for alle svar.Skulle tro du hadde lest innspillene du har fått på de to siste sidene. Start på #3422 og frem til #3467 da har du svaret.
De ser helt fantastiske ut i mine øyne. Drømmer om Confidence 30 jeg da i raven wood finish. Noe av det mest interessante ved de, er at det er bassport i bunnen. Det har vel ikke vært på særlig mange Dynaudioer før?Nye kransekaka til Dynaudio https://www.referenceaudio.se/produ...lare-3/golvhogtalare-2/dynaudio-confidence-60
Hørte confidence 50 i lytteromnet til Moon på high end i dag, beste rommet på messa på alle måter for meg. Det var sublim lyd, vanskelig å gå derifra.De ser helt fantastiske ut i mine øyne. Drømmer om Confidence 30 jeg da i raven wood finish. Noe av det mest interessante ved de, er at det er bassport i bunnen. Det har vel ikke vært på særlig mange Dynaudioer før?Nye kransekaka til Dynaudio https://www.referenceaudio.se/produ...lare-3/golvhogtalare-2/dynaudio-confidence-60
Grattis med kjøpet! Grattis med at du har fått tak i ett par. For du besitter en av de beste Dynaudio høyttalere som er laget.Har anskaffet meg ett par strøkne Dynaudio Special 25 fra en hyggelig kar på finnmarkskysten.
De var vanskelig å få til å spille riktig bra i dette oppsettet, men nå spiller de nydelig. Bra integrasjon med suben fikk jeg med lukket passport, de står nokså nær bakvegg.
Spilles med Yamaha A-S1000 og SVS SB-1000 sub.