Forsterkere EamLab Music 102i,og mangel på sub utgang

oter11

Medlem
Ble medlem
16.10.2021
Antall liker
27
Sted
brumunddal
kjøpte meg en slik forsterker på finn i dag,da jeg trodde det var mulig og koble til en subwoofer på pre out,desverre så viser det seg at det er en rec out utgang,egner seg lite til subwoofer.
hva finnes det av muligheter da?
rel med high level tilkobling er en mulighet,kan denne brukes kanskje? Monitor Audio IWA-250 Sub-forsterker - Soundgarden

skal uansett ha ny subwoofer,men hadde egentlig ikke tenkt til og kjøpe rel

forsterkeren det er snakk om:
Music 102i | Norsk Audio Teknikk

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
20.645
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Alle subber som har high level inn kan brukast. Sida det er en rec out så vil den ikkje styre volum på den utgongen. Så då blir det tricky å bruke den. Det kan gjerast med feks en sub som har volumkontroll på app feks. Men ,ykje lettare med en sub som har high level inn.

oter11

Medlem
Ble medlem
16.10.2021
Antall liker
27
Sted
brumunddal
det er det jeg har kommet fram til også,enten kjøpe det,eller rett og slett selge forsterkeren igjen,er vel ikke så stort valg i subwoofere med high level,vet at rel og sonus faber har det

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
20.645
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
det er det jeg har kommet fram til også,enten kjøpe det,eller rett og slett selge forsterkeren igjen,er vel ikke så stort valg i subwoofere med high level,vet at rel og sonus faber har det
Det er fleire enn det ja. Svs har på fleire modella.

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
20.645
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
tenker du da på svs bp100pro?og vanlige høyttaler terminaler?
Vertfall svs sb1000pro. Den har eg satt opp til en del forskjellige folk. Meina at svs sb1000 classic også har det

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Antall liker
4.721
Torget vurderinger
1
Dvs du har ikke fått denne hekken ?
1696619772694.png

jf bildene hos NAT

mvh
KJ

oter11

Medlem
Ble medlem
16.10.2021
Antall liker
27
Sted
brumunddal
Vertfall svs sb1000pro. Den har eg satt opp til en del forskjellige folk. Meina at svs sb1000 classic også har det
taper man noe på og bruke høyttalerterminalene vs sub utgang?hadde egentlig tenkt på og skaffe meg en svs sb 2000 pro,men kommer nok langt med lillebroren også

Sigma62

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.03.2016
Antall liker
712
vet ikke hvilken utgave jeg har kjøpt,den må sendes til meg først,men i følge audio agenten,så har denne rec out,og ikke vanlig pre out
Jeg tror det er pre out. Hvorfor lave rec out, når det er åbenlyst at den kan bruges som både for og effekt forstærker?

oter11

Medlem
Ble medlem
16.10.2021
Antall liker
27
Sted
brumunddal
Jeg tror det er pre out. Hvorfor lave rec out, når det er åbenlyst at den kan bruges som både for og effekt forstærker?
dette sa audio agenten som selger eamlab bla:

Ja på de som lages nå kan du det. Den ene brukte Musica 102i som ligger på brukten så er ikke den med pre out koblet opp mod forforsterkel delen i den. Men er en rec out som gir konstant fult signal/volum.

så da ble det sikkert gjort sånn på de første utgavene,og forandret på de nye

Sigma62

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.03.2016
Antall liker
712
dette sa audio agenten som selger eamlab bla:

Ja på de som lages nå kan du det. Den ene brukte Musica 102i som ligger på brukten så er ikke den med pre out koblet opp mod forforsterkel delen i den. Men er en rec out som gir konstant fult signal/volum.

så da ble det sikkert gjort sånn på de første utgavene,og forandret på de nye
Det virker underligt.

Topp Bunn