A
Audio Optimum
Gjest
Rett skal være rett...Dalakong skrev:Så vidt jeg vet så er det vel ,uten om ECs store, bare el kjøp og Lefdal som selger Abrahamsen, så vidt jeg vet? Hvilke andre aktører er det du snakker om? Er det noen som selger V serien ferdig oppgradert?el_mariachi skrev:Som jeg skrev i et tidligere innlegg er lyden helt grei til prisen.Dalakong skrev:Ja jeg har lest dine innlegg i denne tråden. Det er derfor jeg skrev som jeg gjorde. Men har du en annen agenda, så, vel beklager. Men kunne du kanskje klargjøre for oss andre hva du egentlig mener. For du stiller spørsmål ved kvaliteten fordi oppgraderinger, etter 2 år, er tilgjengelig.el_mariachi skrev:Før du tillegger meg meninger jeg ikke har bør du ihvertfall lese mine innlegg i denne tråden.Dalakong skrev:Denne tråden er meningsløs. Jeg synes å ane at trådstarter har personlig i mot merket Abrahamsen, så man kan ane at hans utsagn er farget av nettopp dette.
Eller er det trolling du driver med?
Jeg har ikke noe i mot hverken Abe eller produktene hans.
Det jeg derimot setter spørsmål ved er att det tilsynelatende blir solgt like produkter med ulik standard hos de forskjellige aktører.
Fant V6.0 hos et firma som heter Musikklink.no, men bare den.
Tonart selger Abrahamsen ( Om de fører hele sortimentet vet jeg ikke )
Jeg selv skal selge Abrahamsen... Har tyvstartet ( egentlig start denne mnd )
Oppgraderte produkter skal selges gjennom frittstående.. ( Siste utgave )
Hva som er politikken, den endelige rundt kjedene skal være usagt det får Abrahamsen svare på selv..
mvh