EgelandAcoustics nå med 90 dagers åpent kjøp og 5 års garanti.

Vi i EgelandAcoustics er stolte av å kunne tilby våre kunder enda bedre trygghet og service! Fra og med i dag lanserer vi 90 dagers åpent kjøp på alle våre produkter, slik at du kan teste våre løsninger hjemme og virkelig kjenne forskjellen. I tillegg selges alle produkter nå med garanti i hele 5 år, fordi vi er trygge på kvaliteten vi leverer.

Vårt mål er å gi deg den beste lydopplevelsen, og nå gir vi deg enda bedre muligheter til å sikre at du blir 100 % fornøyd. Enten du er ute etter å optimalisere akustikken i rommet ditt eller forbedre lyden i hjemmekinoen, så kan du gjøre det med trygghet hos oss.

Ta gjerne kontakt for mer informasjon, eller besøk vår nettside for å se hele vårt sortiment.
Sortimentet vil med tiden vokse, men prioriteten er som alltid kvalitet og produktutvikling tar tid.

Samtidig lanseres nå "AeroFoot" modellen. En lavere avkoblingsfot som kun er 28mm høy og som fremdeles reduserer vibrasjoner med opp til 77%.

20241020_153338.jpg

Graf.jpg

20241020_153301.jpg

20240930_200947.jpg 20240930_193937.jpg

Velkommen til EgelandAcoustics –

Vedlegg

Sist redigert:

Kommentarer

Informasjon om bruker

EgelandAcoustics
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
530
Link til alle artikler
5
EgelandAcoustics sine annonser
Bransjenyheter
BassGuard 2.0 – Avansert Vibrasjonsdemping for HiFi-entusiaster - 90 Dagers Åpent Kjøp

BassGuard 2.0 – Avansert Vibrasjonsdemping for HiFi-entusiaster - 90 Dagers Åpent Kjøp

• 0
EgelandAcoustics er stolte av å annonsere lanseringen av BassGuard 2.0 – en oppgradert versjon av våre populære vibrasjonsdempere for høyttalere og subwoofere. Med 39 % mer dempemateriale og tre...
Fortsett
Bransjenyheter
EgelandDesign nettbutikk lansert!

EgelandDesign nettbutikk lansert!

• 5
Da er nettbutikken noenlunde oppe og går. ENK er opprettet og ting begynner å komme på stell. Jeg har en lang vei å gå før alt er på plass, men nå bør det være mulig å bestille. Ta gjerne en titt...
Fortsett
Bransjenyheter
Avkoblingsføtter fra EgelandDesign - 30 dagers åpent kjøp

Avkoblingsføtter fra EgelandDesign - 30 dagers åpent kjøp

• 15
Opplev overlegen lydkvalitet med avkoblingsføtter fra Egeland Design. Gi din lydopplevelse en oppgradering med disse avanserte avkoblingsføttene, designet for å løfte lyden til nye høyder. Det...
Fortsett
Bransjenyheter
EgelandAcoustics avkoblingsføtter

EgelandAcoustics avkoblingsføtter

• 278
Den 9. august 2023 tok livet mitt en uventet vending. Jeg kjøpte min første 3D-printer, en Ender 3 S1, uten å vite at denne tilsynelatende enkle anskaffelsen skulle bli starten på en helt ny...
Fortsett
Topp Bunn