EgelandDesign nettbutikk lansert!

Da er nettbutikken noenlunde oppe og går. ENK er opprettet og ting begynner å komme på stell.
Jeg har en lang vei å gå før alt er på plass, men nå bør det være mulig å bestille.
Ta gjerne en titt og kom med konstruktiv kritikk, tips og triks og anbefalinger. Dette er helt nytt for meg :eek:

Kjører et lite lanseringstilbud på med 15% rabatt på alt frem til 15.09.24 kl 23:59.
https://www.egelandsdesign.no/ - Tilbud blir synlig i kassen

2024-09-22 19_15_41-EgelandAcoustics Skreddersydde Vibrasjonsdempere for HiFi — Mozilla Firefox.png

Sist redigert:

Kommentarer

SigbergAudio

Bransjeaktør
Ble medlem
03.08.2005
Antall liker
7.708
Sted
Østlandet
Torget vurderinger
1
Spennende med nytt firma! :)

Bildene ser ut til å skalere opp med størrelsen på skjerm/oppløsning, så for meg med ganske stor skjerm og 1440p så oppleves bildene unaturlig store. Jeg ville kanskje også sentrert de siden header og tittel er sentrert.

1725998698989.png

EgelandAcoustics

Bransjeaktør
Ble medlem
17.04.2024
Antall liker
473
Sted
Fusa
Torget vurderinger
0
Spennende med nytt firma! :)

Bildene ser ut til å skalere opp med størrelsen på skjerm/oppløsning, så for meg med ganske stor skjerm og 1440p så oppleves bildene unaturlig store. Jeg ville kanskje også sentrert de siden header og tittel er sentrert.

Vis vedlegget 1055332
Takk! Skal titte på det.
Din nettside er forresten helt rå. Har du noen tips/youtube videoer hvor jeg kan lære?
Trodde jeg var noenlunde teknisk anlagt men føler meg som en analfabet på dette her😂

Sist redigert:

SigbergAudio

Bransjeaktør
Ble medlem
03.08.2005
Antall liker
7.708
Sted
Østlandet
Torget vurderinger
1
@EgelandDesign Et annet tips / forslag: Når man ser på oversikten over produktene så har jeg null informasjon om hvilken som er til hva uten å trykke meg gjennom dem. Allerede her burde jeg vel få et eller annet hint om produktet er til høyttalere, platespillere, eller hva. :)

Kanskje de burde vært kategorisert etter produktet de er tiltenkt eller noe? Sånn at når jeg trykker på katalog så velger jeg først hvilket produkt jeg ønsker å dempe?

SigbergAudio

Bransjeaktør
Ble medlem
03.08.2005
Antall liker
7.708
Sted
Østlandet
Torget vurderinger
1
Takk! Skal titte på det.
Din nettside er forresten helt rå. Har du noen tips/youtube videoer hvor jeg kan lære?
Trodde jeg var noenlunde teknisk anlagt men føler meg som en analfabet på dette her😂
Takk for det! Hm, njei vet ikke helt. Jeg har dette som kompetanse fra jobb og annet så jeg har ikke lært det via youtubevideoer (selvom jeg skjønner at generasjonen som kom etter meg tydeligvis lærer alt fra youtube, som jo er kult!) :)

Informasjon om bruker

EgelandAcoustics
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
473
Link til alle artikler
6
EgelandAcoustics sine annonser
Bransjenyheter
25% Rabatt hos EgelandAcoustics ut november

25% Rabatt hos EgelandAcoustics ut november

• 0
Nå får du hele 25% rabatt på skreddersydde avkoblingsføtter hos EgelandAcoustics ut november! I tillegg er priser justert en god del ned da jeg nå kan trekke fra MVA på innkjøp! Bruk rabattkode...
Fortsett
Bransjenyheter
EgelandAcoustics nå med 90 dagers åpent kjøp og 5 års garanti.

EgelandAcoustics nå med 90 dagers åpent kjøp og 5 års garanti.

• 1
Vi i EgelandAcoustics er stolte av å kunne tilby våre kunder enda bedre trygghet og service! Fra og med i dag lanserer vi 90 dagers åpent kjøp på alle våre produkter, slik at du kan teste våre...
Fortsett
Bransjenyheter
BassGuard 2.0 – Avansert Vibrasjonsdemping for HiFi-entusiaster - 90 Dagers Åpent Kjøp

BassGuard 2.0 – Avansert Vibrasjonsdemping for HiFi-entusiaster - 90 Dagers Åpent Kjøp

• 0
EgelandAcoustics er stolte av å annonsere lanseringen av BassGuard 2.0 – en oppgradert versjon av våre populære vibrasjonsdempere for høyttalere og subwoofere. Med 39 % mer dempemateriale og tre...
Fortsett
Bransjenyheter
Avkoblingsføtter fra EgelandDesign - 30 dagers åpent kjøp

Avkoblingsføtter fra EgelandDesign - 30 dagers åpent kjøp

• 15
Opplev overlegen lydkvalitet med avkoblingsføtter fra Egeland Design. Gi din lydopplevelse en oppgradering med disse avanserte avkoblingsføttene, designet for å løfte lyden til nye høyder. Det...
Fortsett
Bransjenyheter
EgelandAcoustics avkoblingsføtter

EgelandAcoustics avkoblingsføtter

• 256
Den 9. august 2023 tok livet mitt en uventet vending. Jeg kjøpte min første 3D-printer, en Ender 3 S1, uten å vite at denne tilsynelatende enkle anskaffelsen skulle bli starten på en helt ny...
Fortsett
Topp Bunn