mean69
Hi-Fi entusiast
Julemorgen og fred i huset.
Flott albumFikk lyst til å høre på albumet med verdens mest påkostede innspilling:
Vis vedlegget 684950
Kjøleskap med 4 tappekraner høres ikke feil ut.Liker albumet godt, men for meg er det Axl’s soloprosjekt.
I kinoen har det ikke skjedd mye på anleggsfronten. Rommet er blitt 60cm mindre da rommet ved siden av som var kontor er blitt større og soverom for minstejenta.
Har fått inn kjøleskap med 4 tappekraner da
Ka type? IPA av en el anna sort.Kjekt med tappetårn ja.
Vis vedlegget 685264
Ikke hifi du... Må da vere helt topp det der.Ikke akkurat hi-fi, men gøy for det:
Vis vedlegget 685407
Ser at du gikk ut av 2020 med Rørosviddas «store» rockestjerne som dessverre brutalt ble tatt av dage av en av sine beste venner. Da jeg så bildet av PB snurre på din spiller, ga det meg en spinnoff til å ta den samme innspillingen frem fra de mange meterne med vinylrygger som står her i boligen, og atter for første gang på veldig lenge høre på jobbesang og andre sanger PB her lirer av seg. Takk for inspirasjon som ga meg et velfortjent ballespark inn i det nye året 2021.....Spille litt Per Bergesen idag før Danzig. Mens en leser siste Streopluss og nyter kaffi og en marsipangris.
Vis vedlegget 685669
Veldig nysgjerrig på hvordan det låter i forhold til vanlig utgivelse.Mitt hittil dyreste enkeltalbumkjøp kom idag.
Har det i normalutgave og på cd også.
Vis vedlegget 688755
Jobber posten på natta på Sunnmøre...Levert i postkassen i natt.
Vis vedlegget 716783
Heldigvis bor jeg i et møblert hjem, og alle møblerte hjem har flere enn en platespiller.
Så inntil Technicsen er friskmeldt får den sterkt modifiserte Rega Planar 3 fjøre nytten. Vis vedlegget 743733
Har du kjøpt hele den samlingen til de prisene? Eller selger du til de prisene. Om du selger så kjøper jeg hele sulamitten...Fredag, helg, lønningsdag, kaffi og TOOL! Vis vedlegget 755371
Kjøpte de av Henning Olsen. Uoffisielle utgivelser. Ikke til salgs nei.Har du kjøpt hele den samlingen til de prisene? Eller selger du til de prisene. Om du selger så kjøper jeg hele sulamitten...
FS267Er det Elac FS407 du har?
Har hørt en del forskjellig fra Elac og eid et høyttaler parr selv, god kvalitet og lyd. Tar seg også bra ut visuelt ogsåFS267