POB
Hi-Fi freak
Du pleier å få med deg mer enn det jeg gjør, men jeg mener å huske at det blir 2 treff til høsten ?
Full forvirring her nå
Full forvirring her nå
Jepp, olaps reklamerte for treff hos ham i april (2023). Blir nok noe forsinka. men er ikke glemtMener OLAPS nevnte at han ville kalle inn til treff i i løpet av april.
Slettes ikke dårlig konsert i Spektrum.Noen som skal på Diana Krall-konsert i Spektrum på torsdag?
Ny målestandard:Ble noen LPer i dag. Jeg går for kvantitet,,, og kvalitet.
Vis vedlegget 910611
som selger sa, ca. 573 LPer
Med band, knallgode musikere -men Krall selv litt laid-back i kontakt med publikum. Sikker tmange som ville gitt konserten både 8 0 9 i score.7,5 er absolutt innafor.
Med storband ?
Med bare en inngangsvelger må du vel kjøre med samme settinger for last...... Har vært innom samme tanke sjøl, men foreløbig slått det fra meg.......Evigvarende problem, - for få riaa-trinn
Vis vedlegget 916748
Koblet opp Garrarden (301), men er litt i manko på gode riaa-trinn Lurer litt på om jeg skulle prøve å lage en inngangsvelger til den ene (Lukaschek) riaa'n .
Noen som har prøvd det, og fått det til?
Vh GunnarS
Antar du skal spille de i kjelleren, ikke i boden (ref. merking)Bare en snau bilbredde i dag.
Vis vedlegget 924046
Hei, alleJepp, olaps reklamerte for treff hos ham i april (2023). Blir nok noe forsinka. men er ikke glemt
Takk for det Det er helt riktig 122X, 150X og FC. Det har egentlig vært for dyrt for meg å gå for Naim, men når disse dukket opp måtte jeg prøve. Oppsettet ditt ser lekkert ut!Velkommen i Naim-klubben tobyt
Er det en 122/150/FC kombo du har fått tak i?
Har Naim saker jeg også som jeg er veldig fornøyd med.
Tenker jeg da prøver med VdH i første omgang Har ikke helt bestemt meg om de skal på Sonus Faber Cremona M eller Alon1, men for øyeblikket står de på Sonus i kjelleren. Potente saker...allerede med volumhjulet mot kl 11 begynner det å bli høylytt!Hva slags høyttalere skal denne forsterkeren drive da?
Kan hende jeg har noen sølvskinner i bomull liggende, som du kan låne og teste.Tenker jeg da prøver med VdH i første omgang Har ikke helt bestemt meg om de skal på Sonus Faber Cremona M eller Alon1, men for øyeblikket står de på Sonus i kjelleren. Potente saker...allerede med volumhjulet mot kl 11 begynner det å bli høylytt!