Det jeg liker med innleggene dine er den rause tonen, og at du aldri søker å polarisere eller skape fronter og splittelse. Alltid inkluderende, aldri belærende eller nedlatende.Jifbaderom: Vil du lære vinyl? Finn da Mikes DVD 21st CENTURY VINYL, og begynn med den..LP er enkelt, hvis du LAR DEM VÆRE DET. Men samme internsystemtanke gjelder for dem og kassetter. Den som skal få til disse må altså være kapabel til å tenke systematisk og helhetlig. I motsetning til endel nymotens digitalister..
Ja han lager en del show i denne videoenInternsystemtanke
sa terapisten min.
Fremer er gøy da.
endel nymotens digitalister..
"I'm not in this to make friends"Fremer er underholdende, men virker egentlig ikke som en særlig hyggelig person. Serenius derimot er mer en "nice guy", men begge er alt for tungt inne i "hifi voodoo" for min smak.
Men, Fremer, litt OT:
Hva slags spiller er det han har stående der og ikke forteller om?
Ser veldig seriøs ut. Styggpen, design som medisinsk utstyr for en million.
Mikey Fremer er en typisk US HiFi nerd i den forstand at han elsker å fortelle om hvor mye platene er verdt i kroner og øre, har gjerne 3 kopier eller mer av hver skive, har et rom packed med stuff og vet knapt hvor en skal sette foten.
Når jeg ser et innlegg fra Auditor, setter jeg automatisk inn «Ikke at noen har spurt om det, men ...»Det jeg liker med innleggene dine er den rause tonen, og at du aldri søker å polarisere eller skape fronter og splittelse. Alltid inkluderende, aldri belærende eller nedlatende.
skal du beskrive alt du ser i videoenMikey Fremer er en typisk US HiFi nerd i den forstand at han elsker å fortelle om hvor mye platene er verdt i kroner og øre, har gjerne 3 kopier eller mer av hver skive, har et rom packed med stuff og vet knapt hvor en skal sette foten.
Har lest mang en gang om amerikanere som kjøper 2 like CD spillere av gangen, for å ha en som back-up. Eller 2 like platespillere. Det er den amerikanske mentaliteten jeg nå blottlegger. Det blir liksom ikke nok av noen ting.
Syns Mikey burde ha litt selvironi og sagt at «hvis jeg spiller en ny Lp hver eneste dag fra samlinga mi, så ville jeg sannynligvis kommet gjennom halvparten av samlinga mi før jeg er dau»
Nevner kun han eier et, så han viser frem. Flyter i 3dimensjoner sier han å en ser det flyter lirer hva det underlaget kosterMikey Fremer er en typisk US HiFi nerd i den forstand at han elsker å fortelle om hvor mye platene er verdt i kroner og øre, har gjerne 3 kopier eller mer av hver skive, har et rom packed med stuff og vet knapt hvor en skal sette foten.
Har lest mang en gang om amerikanere som kjøper 2 like CD spillere av gangen, for å ha en som back-up. Eller 2 like platespillere. Det er den amerikanske mentaliteten jeg nå blottlegger. Det blir liksom ikke nok av noen ting.
Syns Mikey burde ha litt selvironi og sagt at «hvis jeg spiller en ny Lp hver eneste dag fra samlinga mi, så ville jeg sannynligvis kommet gjennom halvparten av samlinga mi før jeg er dau»
ser ut som en Techdas spillerMen, Fremer, litt OT:
Hva slags spiller er det han har stående der og ikke forteller om?
Vis vedlegget 811187
Ser veldig seriøs ut. Styggpen, design som medisinsk utstyr for en million.
Synes det er fint nok at han nævner prisen, det er jo en del af lidelsen og har ihvertfald fundet et par guldklumper i samlingen pga af ham.«hvis jeg spiller en ny Lp hver eneste dag fra samlinga mi, så ville jeg sannynligvis kommet gjennom halvparten av samlinga mi før jeg er dau»