Har ymse vdH kabler og bla disse to avbildet. En av de er kjøpt brukt, den andre fra forhandler. Det er noen år imellom de. Men de ser og føles veldig forskjellige. Er begge "ekte" eller kan den ene være en kopi? Noen som vet?
|
...flaut å si, men jeg har ikke testet enda den jeg kjøpte brukt og mistenker kan være fake. Kjøpte den fordi jeg trengte pluggene ;-)Låter de forskjellig?
Hvis du ser på vdH's hjemmeside, vil du se at flere av deres kabler har logo med stor "V" i van den Hul. Så her er det mulig at de nyere vdH faktisk har stor "V" i navnet..?Litt på siden, men jeg synes det er litt overraskende at de som faker ting ofte ikke engang klare å skrive ting riktig. Gjør de det med vilje for ikke å bli saksøkt?
"Hæ, hva mener du fake? Vi er jo ikke "Van den Hul", vi er "van den Hul"![]()
Ja hvis de ikke er konsekvente selv engang så er det ikke lett å være fake-produsent.Hvis du ser på vdH's hjemmeside, vil du se at flere av deres kabler har logo med stor "V" i van den Hul. Så her er det mulig at de nyere vdH faktisk har stor "V" i navnet..?
Kanskje fake-produsenten da kan saksøke den originale sjappa for ulovlig kopi?Ja hvis de ikke er konsekvente selv engang så er det ikke lett å være fake-produsent.![]()