morbid
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 24.08.2018
- Innlegg
- 4.618
- Antall liker
- 3.008
Er vel bare en ny episode av felas musk vendetta.
Må være lite å ta seg til oppi Valdres
Må være lite å ta seg til oppi Valdres
De er omtrent på samme nivå som fossibil-eiere.....Og hadde bare elbil-eiere lært å parkere....
Flere trikker står fast i Bogstadveien – igjen
Feilparkerte biler i snøværet skaper forsinkelser for trikken.www.ao.no
Ja, hvis begge kjører Porsche.....De er omtrent på samme nivå som fossibil-eiere.....
Nå var vel poenget at dette var feature’n «full self-driving», ikke autopilot. Riktig brukt er autopiloten et ekstra lag passiv sikkerhet, mens «full self-driving» er Musk-hype. Den er ikke selvkjørende, absolutt ikke med bare optiske kameraer, og hvis føreren tror på reklamen kan det gå skikkelig dårlig. Hvilket det gjorde her.Det rakner for Teslas autopilot.
Bilen "hopper" over i ytterste, venstre fil og bråbremser. (Video i linken)
Betyr dekkvalg lite? Tror du må oppdatere deg litt...Fordi det betyr veldig lite?
Er disse åpne for andre merker?Har bare kjørt på tesla sitt ladenettverk og det fungerer utmerket. Hatt mange turer etterhvert
En del av tesla sitt nettverk er åpnet for andre merker i Norge hvertfall, har ikke satt meg inn i hvordan det er søroverEr disse åpne for andre merker?
Det er ikke noe problem. Dagens elbiler kan, i likhet med kjøremønstret til dieselbileiere, nå kjøre i 180 km/t med campingvogna på slep i 25 minusgrader på Autobahn med etapper på 120 mil uten stopp.Uten at dette nødvendigvis er det viktigste ved valg av bil: hvordan er det i praksis å krysse Tyskland på en dag i elbil med stort batteri? Ladestopp hver 3. time?
Ja. Med skiboks på taket, og motbakke hele veien.Det er ikke noe problem. Dagens elbiler kan, i likhet med kjøremønstret til dieselbileiere, nå kjøre i 180 km/t med campingvogna på slep i 25 minusgrader på Autobahn med etapper på 120 mil uten stopp.
Det ble passe lange dagsetapper og trivelige overnattinger med tysk øl i Heidelberg og fransk vin i Condrieu. Turen var jo en del av poenget,