Jeg hørte forøvrig at det er et utrolig dårlig fotball-lag i Trondheim, har du hørt om det?Nei, ikke mens jeg bor her i Trondheim i hvert fall. Jeg er imidlertid veldig fornøyd med Sulland her i byen.
Rosenb ... et eller annet
|
Jeg hørte forøvrig at det er et utrolig dårlig fotball-lag i Trondheim, har du hørt om det?Nei, ikke mens jeg bor her i Trondheim i hvert fall. Jeg er imidlertid veldig fornøyd med Sulland her i byen.
Jeg har 0-problemer med Kina bil. Hvorfor en skal betale mer for et akterutseilt produktPraktiskt med vit klädsel i en familjebil.
Tek.no
Föresten vem köper em kinabil? Lika politiskt korrekt som en Tesla. Vis vedlegget 1099161
Du verkar inte veta vad som händer i världen utanför Norges gräns.Jeg har 0-problemer med Kina bil. Hvorfor en skal betale mer for et akterutseilt produkt
Hvorfor kan man ikke støtte de diktaturene eller diktatorene (les: Musk) man vil? Det må være innafor......................................ironi varsel!Jeg har 0-problemer med Kina bil. Hvorfor en skal betale mer for et akterutseilt produkt
Fake news fra Elons fanboy.Stemmer ikke:
Vis vedlegget 1099340
Pent lite gasspedal er vel vinnerstragien når man kjører med drivstoffet lagret i et batteri?Pent lite forbruk men du er forsiktig på gasspedalen. 46kmh i snitt. Mulig at å stå i ro (med påskrudd bil) teller inn på snitthastighet?
Kan si at en med en stor 7 seters 4wd slede med skiboks på taket, full oppakning, 5 pers i -12 og tur til fjells så omtrent dobles forbruket.
På elbil under 500k er det ikke mva. Så da vises det uten... Mva slår inn på beløpet som overstiger 500.Er det vanlig å vise pris uten mva? Det har jeg ikke vært borti før når jeg har sett etter en bil.
gutta er rævadiltere..... putlers rævadiltereKinabil eller musk-bil, Adolf Musk raljer og sleiker sjefs-raljeren Dumb langt inn i 2-er'n.