Forsterkere Electrocompaniet AW250R eller Hegel H20?

breiva

Medlem
Ble medlem
05.05.2005
Antall liker
4
Jeg har oppgradert det meste av utstyret mitt og lurte også på å oppgradere forsterker. Jeg har en gammel Electrocompaniet AW120 som fungerer helt utmerket den, men det har vel skjedd noe de siste 20 år. Har noen noen formening om Electrocompaniet 250 AW250R eller Hegel H20 er å foretrekke? Disse kommer vel ganske likt ut på pris og effekt i alle fall.

forsell

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2012
Antall liker
594
Jeg har oppgradert det meste av utstyret mitt og lurte også på å oppgradere forsterker. Jeg har en gammel Electrocompaniet AW120 som fungerer helt utmerket den, men det har vel skjedd noe de siste 20 år. Har noen noen formening om Electrocompaniet 250 AW250R eller Hegel H20 er å foretrekke? Disse kommer vel ganske likt ut på pris og effekt i alle fall.
Svaret på hvilken forsterker som er å foretrekke får du når du får testet det ut på de høyttalerne du skal benytte. Det du får ved å bytte til en av de nevnte er jo mer power som ofte kan ha en positiv effekt på mange høyttalere. Hvilken høyttaler har du?

Norcane

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.07.2005
Antall liker
308
Sted
Tomter
Torget vurderinger
35
Har hørt begge! Kommer nok litt an på smak og behag men er du ute etter en mer analytisk opplevelse ville jeg kanskje vurdert Hegel. Alt det andre ville jeg valgt 250R.

Topp Bunn