1/2 Tam
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 30.10.2015
- Antall liker
- 6.575
80 tallet.
Et band fra Australia som jeg hørte mye på før, så legger ut en livekonsert for da får man bedre innblikk.Noen som har noe bra anbefalinger for drum n bass ?
Tøft, hadde aldri sett for meg noe så liveEt band fra Australia som jeg hørte mye på før, så legger ut en livekonsert for da får man bedre innblikk.
A-ha er og kommer bestandig til å være pop. Liker A-ha svært godt, har det meste av de selv80 tallet.
Synthpop er en undersjanger av elektronisk musikk.A-ha er og kommer bestandig til å være pop. Liker A-ha svært godt, har det meste av de selv
Spørs hva dine referanse er ? Har lagt endel drum n bass her inne. Goldie, London Elektricity, Danny Byrd, Seba, Omni Trio, Klute, Chase and Status, Concord Dawn, Dead Dred, Etherwood, Fanu, Future Prophecies(norsk), Infected Mushroom, NuTone .Noen som har noe bra anbefalinger for drum n bass ?
Det skal jeg være enig med deg i.Synthpop er en undersjanger av elektronisk musikk.
Ja og Aha er synthpop, så da ...Det skal jeg være enig med deg i.
Ble feil i forrige innlegg, mente dette:Noen som har noe bra anbefalinger for drum n bass ?
A-ha har vel to album som vi kan legge under synthpop, Hunting High and Low og Scoundrel Days. Resten er mer eller mindre pop eller blanding pop/rock. Så vi kan ikke legge alt under syntpop.Ja og Aha er synthpop, så da ...
TakkSpørs hva dine referanse er ? Har lagt endel drum n bass her inne. Goldie, London Elektricity, Danny Byrd, Seba, Omni Trio, Klute, Chase and Status, Concord Dawn, Dead Dred, Etherwood, Fanu, Future Prophecies(norsk), Infected Mushroom, NuTone .
En label du evt kan sjekke ut er Hospital Records. Men det er veldig mye varierende. Goldie`s Timeless er vel et av de beste.
Det er den beste versjonen spør du megKjøpte denne på et bruktmarked i Oslo. Den ene remixen av Way out West er av interesse for meg.
Vis vedlegget 977800