Em 2012

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.300
Antall liker
11.126
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Trøsten er at Hellas går ut likevel, hvis Tsjekkia holder ledelsen mot Polen 20min til.
Dette ble rikitg morsomt, ikke pga spillet men stilling og poeng-spenning.
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.300
Antall liker
11.126
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Kommentatorene på Canal9 roter vel litt, kanskje de ser på tabellene til vg.no de også.
Med denne stillingen har Tsjekkia 6 poeng og vinner gruppen, Russland og Hellas får 4 og Russland foran på målforskjell. Trur eg. Men det er spenning til siste sekund, det liker vi.
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
784
Torget vurderinger
5
Russland er nå ute på innbyrdes mot Hellas.
 

Tor

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.11.2002
Innlegg
806
Antall liker
531
Kommentatorene på Canal9 roter vel litt, kanskje de ser på tabellene til vg.no de også.
Med denne stillingen har Tsjekkia 6 poeng og vinner gruppen, Russland og Hellas får 4 og Russland foran på målforskjell. Trur eg. Men det er spenning til siste sekund, det liker vi.
Det er feil. Hellas går foran Russland pga innbyrdes oppgjør
 

Townes

Æresmedlem
Ble medlem
03.04.2009
Innlegg
15.639
Antall liker
10.642
Sted
www.skranglefantene.com
Torget vurderinger
1
Oisann. Den taklingen som nr 21 på Hellas ble utsatt for nå (fikk ikkje med meg navnet), så omtrent like vond ut som om ei dunfjær skulle lande på magen din etter et fritt fall på 5 cm. Og du har rustning på deg.
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.300
Antall liker
11.126
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Kommentatorene på Canal9 roter vel litt, kanskje de ser på tabellene til vg.no de også.
Med denne stillingen har Tsjekkia 6 poeng og vinner gruppen, Russland og Hellas får 4 og Russland foran på målforskjell. Trur eg. Men det er spenning til siste sekund, det liker vi.
Det er feil. Hellas går foran Russland pga innbyrdes oppgjør
Der har du den igjen.
Godt at vi har unnskyldning denne gangen :D
http://www.hifisentralen.no/forumet...-har-i-glasset-atter-en-gang.html#post1381716
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
40.788
Antall liker
85.766
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
97
Og nå er vel Russland ute? (Hellas 1 - 0 Russland)
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.300
Antall liker
11.126
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Og gratulerer, Tsjekkia.
De slipper sannsynligvis å møte Tyskland i kvartfinalen, og da kan alt gå an. Tsjekkerne er ikke så langt hjemmefra, og kan gjøre det bra videre.
 

Townes

Æresmedlem
Ble medlem
03.04.2009
Innlegg
15.639
Antall liker
10.642
Sted
www.skranglefantene.com
Torget vurderinger
1
Men i svarteste he****?

Er det kloven over alle klovner eg ser i EM-studioet hos NRK nå? Kan noen fortelle meg ka i all verdens navn og rike Asbjørn Sleskemark gjør der?
Glad eg ikkje har lyd på ennå.

Håper Nederland vinner, slik at danskene kanskje joiner Tyskland videre. Lite sannsynlig at Danmark vinner mot Tyskland, men de klarer seg vel med uavgjort om de ufyselige hollenderne slår Portugal?
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
784
Torget vurderinger
5
Svensk TV4; Tyskland - Danmark
 

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Innlegg
5.984
Antall liker
327
Sted
Oslo Vest
Slapp av, det er nok flere grunner til at det ikke kommer pipekonsert mot det norske landslaget i et em-sluttspill med det første.
"Makan til kultur og mangel på folkeskikk. Ikke rart de har problemer med demokratiet der i gården, slik som mentaliteten blant folkemassen er."

selvsagt,la det koke bort i kålen. nytteige idioter kveler envher diskusjon. Er du helt blåst.
 
Sist redigert:

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
784
Torget vurderinger
5
.......nytteige idioter kveler envher diskusjon. Er du helt blåst.
Alle folkegrupper innehar naturligvis ikke den samme gode oppførselen og respekten for andre som det respektable og respektfulle norske folket innehar :)

Forøvrig er det vel en kjent sak at folket har sitt å stri med i så godt som alle tidligere Sovjet-stater, Russland inkludert. Tror det preger deg å vokse opp i borgerkrig og overgrep i så omfattende grad det har vært (er).
 

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Innlegg
5.984
Antall liker
327
Sted
Oslo Vest
.......nytteige idioter kveler envher diskusjon. Er du helt blåst.
Alle folkegrupper innehar naturligvis ikke den samme gode oppførselen og respekten for andre som det respektable og respektfulle norske folket innehar :)

Forøvrig er det vel en kjent sak at folket har sitt å stri med i så godt som alle tidligere Sovjet-stater, Russland inkludert. Tror det preger deg å vokse opp i borgerkrig og overgrep i så omfattende grad det har vært (er).
isåfall står bare mindereverighetskompletkset tilbaeke. sverige og norden støtter ukriana. mest tro på at det er møkkfolk som så menange av naboene.
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
784
Torget vurderinger
5
Må innrømme jeg har tatt alvorlig feil av Danmark. Trodde på forhånd knapt de skulle score et eneste mål, men de gjør mye bra fremover på banen. All respekt for dette.
Pt er Tyskland og Danmark videre, men mye endrer seg fort i denne gruppen.
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
40.788
Antall liker
85.766
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
97
Veldig underholdene kamp mellom Portugal og Nederland synes jeg. 1-1 nå :)
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
784
Torget vurderinger
5
Veldig underholdene kamp mellom Portugal og Nederland synes jeg. 1-1 nå :)
Da er det 2 bra kamper :)
Da er det Tyskland og Portugal som er videre akkurat nå.
 
  • Liker
Reaksjoner: TT.

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
16.745
Antall liker
273
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Jepp, og da synes det mørkt for et tafatt Holland når de står med 1-1 mot Portugal, og med tysk ledelse i DEN-GER bare 9 min før slutt.
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.300
Antall liker
11.126
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
EMs sterkeste gruppe som spilte ferdig i kveld, med det fantastiske utfall at selveste Nederland står igjen med 0 poeng fra gruppespillet. Hårda bud.
Tyskland og Portugal videre, ikke ufortjent.
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.300
Antall liker
11.126
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Men i svarteste he****?

Er det kloven over alle klovner eg ser i EM-studioet hos NRK nå? Kan noen fortelle meg ka i all verdens navn og rike Asbjørn Sleskemark gjør der?
Glad eg ikkje har lyd på ennå.
...
Du kan så si. Trodde eg var på feil kanal da det trynet dukket opp. Idol-dommer er vel kvalifiksjon nr1.
 

JohnnyD

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.04.2012
Innlegg
290
Antall liker
17
Synes ikke det er uten videre artig å se Tyskland, bortsett fra Õzil så har de tilsynelatende få spillere som klarer å skape magi på fotballbanen, og da klarer jeg ikke å engasjere meg, dette til tross for en offensiv spillestil og et meget dyktig mannskap.
 

mr1derful

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.05.2012
Innlegg
174
Antall liker
38
Håper ikke Tom Nordlie er syk..? På NRK1 nå, mager og fæl..
 
Sist redigert:

Townes

Æresmedlem
Ble medlem
03.04.2009
Innlegg
15.639
Antall liker
10.642
Sted
www.skranglefantene.com
Torget vurderinger
1
Kun sett Tyskland i en kamp, det var mot Portugal. Da imponerte de meg såpass at eg tror de blir sterkeste utfordreren til Spania. Etter eg såg Spania holde fullstendig lekestue mot Irland er de uten tvil favoritten.
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.183
Antall liker
10.720
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Italia - Irland...
Hmm - mon tro det er forskjell på hvor lett spillere "legger" seg ned :)

Og hvilken spiller bruker mest pomade i EM?

GQ_article2_can.jpg
 

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
16.745
Antall liker
273
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Irer og italienere har ikke pleid å komme godt overens i New York iallefall.
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.183
Antall liker
10.720
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Hmmmm... synes faktisk Irene legger seg lettere ned...
Irene som i irer som i et folkeslag. Ikke som jentenavn :)
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.300
Antall liker
11.126
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Irene spiller rugby nå. De har talent, men det hjelper lite.
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.300
Antall liker
11.126
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Liker de bildene av Balotelli med brassespark mens irene haler og drar i trøya hans.
Irene skal ha honnør for sterk innsats i en kamp der de ikke har sjans til å gå videre.
 

Valentino

JB rünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
28.928
Antall liker
22.045
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Balotellis var klassescoring.
Dersom alle dommere hadde blåst for albuer i ansiktet og holding i trøya hadde fotballspillet blitt bedre. Jeg likte dommeren i Italia-Irland, m.a.o.

Går bra med England nå etter snart 30 min leder de 1-0 over Søta Bror.
Selvfølgelig off-topic, men: Jeg er blitt fortalt at svenskene ler seg skakke av dette norske "søta bror". A-endelse er hunkjønn i Sverige - hankjønn har e-endelse. Søta brukes om damer og desslike - ikke om brødre. Sier mine svenske kontakter.
Der lærte jeg noe nytt. Grunnen til å kalle dem søta bror ble plutselig ennå bedre. ;)
Håper Hamrén får anledning til å bygge laget videre. Kan bli bra dette.
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.068
Antall liker
6.376
Lurer på om det var så lurt å tippe Nederland som EM-vinner i tippekonkurransen på jobben.
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.300
Antall liker
11.126
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Lurer på om det var så lurt å tippe Nederland som EM-vinner i tippekonkurransen på jobben.
Mange som gikk for den her også. Og Russland. Gode odds og mer penger for oss andre.
Vi har tippet detaljer med plassering i gruppene og alle finalene oppover. Jeg har 7 av mine 8 lag i kvartfinalen, hvis bare England klarer å ta poeng mot Ukraina i kveld. Bomma på Polen, holdt dem som mulig overraskelse på hjemmebane.
Jeg har også meget gode odds på mitt finaletips Italia-England :)
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.300
Antall liker
11.126
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Jaaaa!
England-Ukraina 1-0
England vil gå videre med uavgjort, så dette er lovende.
Ut med Ukraina.
 

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.223
Antall liker
124
Jeg synes det er så digg att "Hansern" er den beste synsern i dette EM jeg. Mannen er genial!
mvh
 

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Innlegg
3.960
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Ingen som kommenterer Zlatans fantastiske scorng??? Turneringens beste så langt. Jeg synes broderfolket spilte fabelaktig fotball i går kveld, og grusa fortjent franskmennene. Jeg heier vanligvis ikke på svenskene, dertil har de hersja med oss småviltjegere ALT for mye - men i går viste det svenske landslaget stooor fotball. Og det til tross for at de visste at heimturen sto for døra. Sportsmanship som vårt eget bortskjemte landslag kan lære mye av!!


Det blir skikkelig skøy å oppholde seg et par uker på Kreta nå... Forrige VM hadde vi hotellrom like ved en tysk stampub - jeg har fremdeles tyske drikkeviser langt opp i halsen. Det var bare Gøring og Goebbels som mangla...
 
Topp Bunn