Godt spørsmål.Først må jeg få Audezene i hus. Så kan jeg sammenligne med andre DAC-er. Den nye AirPort Express er slett ikke så verst. Ser ingen grunn til å kjøpe andre rimelige DAC-er i prisklassen 1000-2000 i hvertfall.Du har koblet Airport Express (AE) analogt til Woo, ser det ut til? Fungerer dette greit lydmessig? Jeg spør, fordi jeg et annet sted deltok i en diskusjon om, hvorvidt den analoge utgangen fra AE var bra nok, eller om man istedet burde koble optisk til en bedre dac.
Den siste utgaven av AirPort express blir ikke spesielt varm. (Den gamle med fast kontakt er jo supervarm.) Det er lagt 2 mm gummipakninger mellom platene. Sammen med et utett lokk under Airporten gir det tilsynelatende nok kjøling.Fiffig.
Hva med (av)kjøling av AirPort Express eller evt. annen DAK? Det ser ut som om den blir ganske innestengt jfr. høyre plate i første innlegg, eller misforstår jeg noe?
Den midterste platen har en stor utskjæring. Er den laget så stor som mulig slik at du slipper plassproblemer for kabler m.m.?
Hvilket IKEA-produkt benyttet du som platematerialer?[...] Disse vaskebrettfjølene fra IKEA er kjempesterke så man kan klare seg med en ganske tynn ramme.