Lille_Adam
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 28.11.2007
- Antall liker
- 14
For all del, ta'n med. Fremdeles en plass eller to rådighet.JanR skrev:Har en kompis som lurte på om det var plass serru,kun derfor
For all del, ta'n med. Fremdeles en plass eller to rådighet.JanR skrev:Har en kompis som lurte på om det var plass serru,kun derfor
Mitt korte liv har lært meg både at jeg går godt overens med den eldre garde, samt at de skjelden er selvhøytidelige.KW skrev:Hei!rolfozzy skrev:Muligheten for å hilse på er jo der, bare å stikke innom hvis du skulle være på disse kanter det.RoDa skrev:Huffda ozzy, hadde gledet meg til å hilse på.
Vel, vi får ha det tilgode.
For å sitere min gamle far (60 nå snart..): Det er mange dager i hundre år
Din "gamle" far er da bare en ungdom.
Herved så gir jeg RoDa gult kort (neste blir rødt)
Du må være litt omtenksom vet du RoDa :
Så får jeg takke rolfozzy for å være nettopp det
Kan det ha noe med alder å gjøre : ;D
Mvh.KW
Missa den gitt. Er nok ikke mest kjent for min sylskarpe observasjonsevne.....JanR skrev:Gratulerer med 103R
Gikk jaggu kjapt også ?
Rote litt i cd hylla her,se om jeg finner noe rart å ta med.Du har jo noen lp's liggende å slenge så antar det blir endel vinyl som snurrer den 1/2.
Gleder meg
/jan
En mann av mitt hjerte. Bra.Lille_Adam skrev:Bare alle drikker kaffe og røyker som en middels dampbåt så er'e greit.
Stakkars lungene mine.......Lille_Adam skrev:Bare alle drikker kaffe og røyker som en middels dampbåt så er'e greit.
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;DLille_Adam skrev:Ta med fluktstol (fluktstol, tok du den?) så kan du sitte på verandaen. Det er dør ut dit fra stua og jeg kan ha den på gløtt om det ikke er for kaldt.
NÆÆ ;DLille_Adam skrev:Skulle ikke du ut på sjø'n da?
Mange er det som kommer da?har du plass?eller må du lage plass?jeg er jo veldig tynn så kansje jeg kan stå inni plate hylla di,mellom to plater å se ut ;D ;D ;DLille_Adam skrev:Det var'a som faen. Jaja, du får få lov til å komme du å da.
Plass på kjøket i værste fallLille_Adam skrev:Hvis gjestene rullerer i godstolen som sist gang så vil det funke ypperlig!
Hva i alle dager er det dere skal...? :Lille_Adam skrev:Husk å ta med kameraet i dusjen i morra tidlig.
For å teste makro-linsa mener'u? ;DLille_Adam skrev:Husk å ta med kameraet i dusjen i morra tidlig.
heheLille_Adam skrev:Ikke skryt nå gutt. Må vel ha tele-macro vel?