Prøver å puste litt liv i denne tråden igjen
Jeg har hatt min V-LPSii nå i 2-3 mnd, og kan ikke si annet en at den låter knall. Fremme kan den også stå. Nå har jeg ingen sammenligningsgrunnlag ift andre Riaa, men synes det låter flott. Min nåværende PU er en rimelig AT95E, men i løpet av en måneds tid skal den oppgraderes. Fikk nettopp testet Ortofon 2M Bronze i mitt anlegg, og jeg ble overbevist etter ca 10 sekunder!
Men for ca. 1,5 mnd siden utvidet jeg V-LPSii med V-PSUii. Å DU for en forskjell. Spesielt holografi og ro i lydbildet. Men egentlig ble alt litt bedre fra topp til bunn. Det ble et lite slør som forsvant, som jeg egentlig ikke visste var der en gang!!
Jeg bruker MM-delen, men regner med MC-delen er og god, og spesielt med PSUii tilkoblet. Og Rudi. Om du ble imponert av V-LPSii alene. Vel, da skylder du deg selv å sette den sammen med V-PSUii for en lyttetest.
Tipper jeg minst må opp på en ASR Mini Basis iii for å få en merkbart bedre Riaa enn MF Riaa med PSU kombo. Eller enda høyere opp??Og jeg er enig med Auditor: en veggvorte med påskriften "power supply" kan definitivt IKKE sammenlignes med V-PSUii.