YesJens
Musikkelsker og Livsnyter😊
Mine 2 mest spile album gjennom 50 år er
Led zeppelin II
og
Jan Garbarek, Dansere
Led zeppelin II
og
Jan Garbarek, Dansere
Tror jeg spilt den 7288 ganger siden jeg kjøpte den i 1988. Roach har mye annet bra også...Steve Roach ga ut siste først album i 1982. Han lager ambient musikk, og har et enormt utvalg.
Har sikkert 60 cder av han.
Dreamtime Return er et tidløst album, og en av mine store favoritter.
Jeg liker de tidlige:Tror jeg spilt den 7288 ganger siden jeg kjøpte den i 1988. Roach har mye annet bra også...
Sunday der er enorm, enig ellersKort oppsummert:
David Bowie: A Reality Tour
Vis vedlegget 700669
Et bedre kondensat av høydepunkt finnes neppe i moderne musikkhistorie.
Nu indeholder Roxy music så meget forskelligt musik og Flesh and Blood indeholder gode tekster sat til noget anderledes musik. Jeg synes ikke man kan sammenligne dem .Jeg er enig i at Roxy Music generelt har mye spennende og bra musikk, men jeg hadde ikke trukket fram Flesh + Blood.
Sammen med Manifesto er de de svakeste utgivelsene og lite interessante slik jeg ser det. Hvis man vil ta fram en fra de senere åra da Ferry styrte skuta, så er Avalon et mye bedre valg. Min personlige mening.
Mvh.
Fantastisk flott album som jeg har her selv men bare på cd men har lurt på å bestille et ex på vinylRent teknisk er dette albumet lydmessig strålende og rent musikalsk holder det veldig høyt nivå med ekstremt dyktige musikere som Oleta Adams, Manu Katché og Pino Palladino. Om man liker musikken, så er det jo enda et pluss. Jeg gjør det og dette er på min 10 beste album liste.
Vis vedlegget 704609
Ja et flott album av Tears for fears. Hadde det på CD. Nå streames det.Fantastisk flott album som jeg har her selv men bare på cd men har lurt på å bestille et ex på vinyl
God helg
mvh
Har lenge vurdert å skaffe denne. Mangler klassisk soul i samlinga, og - what's going on, er kanskje albumet om jeg må velge 1.
For et album og for en mann! I en tid hvor han er nede og nesten klarer å ta sitt eget liv så klarer han å finne energien til å lage et album som av mange anses å være blant historiens aller beste. Albumet skaper furore! Låtene glir inn i hverandre og hver eneste en er et gullkorn som bidrar til at Marvin ikke lengre er en hitmaskin og singelartist.
-BB-
En hyllest til albumet i sin helhet av Devon Gilfillian og et kobbel av artister
For et album og for en mann! I en tid hvor han er nede og nesten klarer å ta sitt eget liv så klarer han også å finne energien til å lage et album som av mange anses å være blant historiens aller beste. Albumet skaper furore! Låtene glir inn i hverandre og hver eneste en er et gullkorn som bidrar til at Marvin ikke lengre er en hitmaskin og singelartist.
-BB-
I hvertfall Deep Purple på sitt beste!...beste live album ever ? Vis vedlegget 708858