Du ser nå venstrekonspirasjoner i det meste Oddgeir.oddgeir skrev:Mot venstre. 8)
Kjører det engelske busser mellom Oslo og Hønefoss?Gjestemedlem skrev:Du ser nå venstrekonspirasjoner i det meste Oddgeir.oddgeir skrev:Mot venstre. 8)
Denne kjører mot høyre! Det firkantede designet tyder på at det er en engelsk buss.
Jepps, hvis det skal være europacupkamp mellom Liverpool og Hønefoss FK.SvErD skrev:Kjører det engelske busser mellom Oslo og Hønefoss?Gjestemedlem skrev:Du ser nå venstrekonspirasjoner i det meste Oddgeir.oddgeir skrev:Mot venstre. 8)
Denne kjører mot høyre! Det firkantede designet tyder på at det er en engelsk buss.
;D ;DGjestemedlem skrev:Jepps, hvis det skal være europacupkamp mellom Liverpool og Hønefoss FK.
Ser slik ut for meg også ja.slowmotion5 skrev:Den bussen står stille.
Ingen av delene. Den kjører mot Hønefoss.jane skrev:Dette er bussen fra Oslo til Hønefoss.
Kjører bussen mot høyre eller venstre?
JanE.
"Stille" er ikke et oppgitt alternativ!Dr.Evil skrev:Den står selvsagt stille.
....jamen den kan da ikke kjøre når den er så lang!limvingen skrev:"Stillle" er ikke et oppgitt alternativ!Dr.Evil skrev:Den står selvsagt stille.
Det er i allefall ingen bevegelse å spore i bildet, uansett hvor lenge man sitter og ser på det.slowmotion5 skrev:Jeg forkaster begge alternativene og står fremdeles ved min tidligere påstand: Den bussen står stille.
Det kan løses ved å flytte på skjermen.Gjestemedlem skrev:Det er i allefall ingen bevegelse å spore i bildet, uansett hvor lenge man sitter og ser på det.
På seg selv kjenner man andre ...Duelund_Support skrev:Bare det at man gidder svare her siger vist rigeligt om ens intelligens. ;D