En ny (brann)fakkel i kabelsalathelvetes forgård

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Distinctive

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2006
    Innlegg
    11.063
    Antall liker
    3.595
    Sted
    Stavanger
    Når man ser bilder fra Munchen messen, ol. er det liten tvil om at det er mye tvilsomt oligark-utstyr som vises frem, men hvis man ser litt på HFS galleri, så kan jeg ikke si at bling er særlig fremtredende blant medlems-bildene (hvis man ikke definerer bling som alt utover kondiser som stikker opp av utskjæringer i ampens topplokk :rolleyes: ).
     

    Erlendb

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2014
    Innlegg
    1.443
    Antall liker
    556
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    1
    Jeg er nysgjerrig, hva slags kabler benytter objektistene som ikke synes dette er viktig?
    Tja, jeg har fra NordOst, Wireworld, Argon, InAkustik, Isotek, Forsman, Monster, Clas Ohlsson, «lakris», alt i lavere prissegment for de enkelte produsentene. Fordelen med å variere er at det er lettere å orientere seg i kabelsalaten når de har forskjellig utseende.

    Det eneste merket jeg konsekvent unngår er Van den Hul, etter at jeg oppdaget at de selger healing armbånd også.
    Har du link til dette? Hadde vært interessant å sett..
    Vær så god: https://www.vandenhul.com/product/health-ring/
    Hahahaha det der var priceless!! Jeg ante ikke at de litt trauste van den hul drev på med slikt. Det er så latterlig galt at jeg ikke finner ord. Kanskje noe for Maxwell hifi. Betaler lett for at han kjører en Mx-upgrade på dem slik at de minst blir dobbelt så sterke!
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.088
    Antall liker
    5.050
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    3
    nemlig at alt dyrt kjøpeustyr er bling, ferdig snakka. Det som innholdet indikerer er en slags ‘innestengt aggresjon og bitterhet over enkeltes valg’ som jeg har pekt på før. Det utvises en slags utålelig holdning til prioriteringene til en gruppe audiofile som jeg vanskelig kan forklare eller forstå.
    Denne fjerndiagnostiseringen med en slags "hobbypsykoanalyse" av meningsmotstandere er noe av det merkeligste jeg leser fra deg. Jeg trodde vi var enige om at "latterliggjøring" var dekkende nok?
     

    Aurora

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.06.2004
    Innlegg
    15.662
    Antall liker
    12.282
    Sted
    Ytterst i havgapet...
    " innestengt aggresjon og bitterhet over enkeltes valg".... er noe av det desidert dummeste jeg har lest på HFS på lang tid.....
    Med unntak av enkelte svinedyre kabler som faktisk, ut fra et teknisk ståsted, er lite annet enn bling og kvasifysiske påstander uten rot i virkeligheten, kan jeg ikke huske at noen har påstått at annet utstyr i øverste prisklasse er bling. Om prisen er logisk forsvarlig, er noe helt annet, og vi har jo også bevislig fått endel eksempler på at pris og innhold i boksen overhodet ikke henger på greip.
    Nå har du drevet dette stråmann og ømme tær kjøret ditt i månedsvis, - er det ikke på tide at du slutter med dette krenkofilspillet du driver med, og heller diskutere på et logisk og teknisk grunnlag? - Eller er det kanskje slik at du mangler teknisk grunnlag og forståelse for å kunne diskutere teknologi på et fornuftig vis?
     

    Distinctive

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2006
    Innlegg
    11.063
    Antall liker
    3.595
    Sted
    Stavanger
    Jeg er utdannet innen industriell elektronikk (principal engineer) og når helt sikkert ikke opp til ditt nivå.
    Men jeg har ihvertfall nok ballast til å stille kritiske spørsmål rundt teknologibegrensninger, noe som ikke alltid virker å være i førersetet her inne.
     

    Kanutus

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.11.2014
    Innlegg
    2.006
    Antall liker
    781
    Sted
    Nesodden
    Da er det vel bare å stille 'kritiske spørsmål rundt teknologibegrensninger' da? Det blir jo veldig opp til deg å faktisk stille disse spørsmålene, og være åpen for folk som er enige med det du sier, og folk som er uenige. Det er slik jeg oppfatter de fleste andre diskusjoner her inne. Du har nok 'tyngde' til å bli respektert for det du sier, men etter min mening bør det kanskje være noe mer konkret enn det hittill har vært når det gjelder klaging på hva 'andre' mener om ditt og datt?
     

    Aurora

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.06.2004
    Innlegg
    15.662
    Antall liker
    12.282
    Sted
    Ytterst i havgapet...
    Disto... det er mulig du har sagt noe om egen bakgrunn før, men det har jeg ikke fått med meg.... men da bør du jo ha egen faglig bakgrunn selv til å se at en god del av HighEnd i øvre prisklasse nødvendigvis må være priset et stykke forbi normale kalkyler, - om det er Bling av den grunn, får hver og en avgjøre fra eget ståsted. "Bling" forbinder i alle fall jeg med bruken av unødvendig "pynt" uten egentlig funksjon.
    Når det er sagt, kan det jo også være grunn til å spekulere på årsaken til ekstremt høy pris... det er flere ledd i distribusjonskjeden, men siden det gjerne er færre idag enn før for denne produktgruppen, kan man jo gjerne lure på hvem som sitter med den største fortjenesten...
    Det hevdes jo her (HFS) flere ganger at fortjensten i salgsleddet er så lav, at det gjerne er derfor man trenger å selge overprisede kabler for å overleve...
    Ha en god dag... :)
     

    Distinctive

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2006
    Innlegg
    11.063
    Antall liker
    3.595
    Sted
    Stavanger
    Da er det vel bare å stille 'kritiske spørsmål rundt teknologibegrensninger' da? Det blir jo veldig opp til deg å faktisk stille disse spørsmålene, og være åpen for folk som er enige med det du sier, og folk som er uenige. Det er slik jeg oppfatter de fleste andre diskusjoner her inne. Du har nok 'tyngde' til å bli respektert for det du sier, men etter min mening bør det kanskje være noe mer konkret enn det hittill har vært når det gjelder klaging på hva 'andre' mener om ditt og datt?
    Spørsmålet er vel heller hvor mange ganger til man skal gjøre dette? Det er sikkert tatt opp i andre tråder 4-5 ganger over de siste par år. Som en oppsummering går mine ankepunkter ut på tre hovedting:
    - Betydning og størrelse av parametre som betyr noe har feil tyngdepunkt, altså vektlegges suboptimalt
    - Fordi om få her inne har psykoakustikk som eget fagfelt, så betyr ikke dette at man bare kan frakoble betydningen av dette og kun fremme elektroteori
    - Subjektive opplevelser kan ikke bare avfeies som innbilning, men man kan fastslå at de ikke uten videre kan brukes som objektive anbefalinger eller rettesnor
     

    Kanutus

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.11.2014
    Innlegg
    2.006
    Antall liker
    781
    Sted
    Nesodden
    Da er det vel bare å stille 'kritiske spørsmål rundt teknologibegrensninger' da? Det blir jo veldig opp til deg å faktisk stille disse spørsmålene, og være åpen for folk som er enige med det du sier, og folk som er uenige. Det er slik jeg oppfatter de fleste andre diskusjoner her inne. Du har nok 'tyngde' til å bli respektert for det du sier, men etter min mening bør det kanskje være noe mer konkret enn det hittill har vært når det gjelder klaging på hva 'andre' mener om ditt og datt?
    Spørsmålet er vel heller hvor mange ganger til man skal gjøre dette? Det er sikkert tatt opp i andre tråder 4-5 ganger over de siste par år. Som en oppsummering går mine ankepunkter ut på tre hovedting:
    - Betydning og størrelse av parametre som betyr noe har feil tyngdepunkt, altså vektlegges suboptimalt
    - Fordi om få her inne har psykoakustikk som eget fagfelt, så betyr ikke dette at man bare kan frakoble betydningen av dette og kun fremme elektroteori
    - Subjektive opplevelser kan ikke bare avfeies som innbilning, men man kan fastslå at de ikke uten videre kan brukes som objektive anbefalinger eller rettesnor
    Og her tror jeg de fleste er enige med deg. Men så kan det jo være konkrete tilfeller hvor det er interessant å diskutere både opplevd virkelighet, tekniske aspekter og forskjellige synspunkter rundt et gitt tema ... Men, altså, enig med deg i de punktene du ramser opp.
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.552
    Antall liker
    7.271
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    La oss tenke litt på hva forskjellen egentlig er på den "subjektive" delen av en opplevelse og "innbilning".

    Er det ikke kanske bare slik at det ene uttrykket høres "vitenskaplig" ut, men det andre er svært negativt ladet, men at de egentlig betyr samme ting?

    Igjen tror jeg vi skal være forsiktig med å blande begrepene psykoakustikk og bias. Jeg tror de fleste gangene noen snakker om det første, mener de det siste.
     

    Distinctive

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2006
    Innlegg
    11.063
    Antall liker
    3.595
    Sted
    Stavanger
    La oss tenke litt på hva forskjellen egentlig er på den "subjektive" delen av en opplevelse og "innbilning".

    Er det ikke kanske bare slik at det ene uttrykket høres "vitenskaplig" ut, men det andre er svært negativt ladet, men at de egentlig betyr samme ting?

    Igjen tror jeg vi skal være forsiktig med å blande begrepene psykoakustikk og bias. Jeg tror de fleste gangene noen snakker om det første, mener de det siste.
    Og vi er vel enig i at bias gjelder alle ståsteder.
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.552
    Antall liker
    7.271
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    La oss tenke litt på hva forskjellen egentlig er på den "subjektive" delen av en opplevelse og "innbilning".

    Er det ikke kanske bare slik at det ene uttrykket høres "vitenskaplig" ut, men det andre er svært negativt ladet, men at de egentlig betyr samme ting?

    Igjen tror jeg vi skal være forsiktig med å blande begrepene psykoakustikk og bias. Jeg tror de fleste gangene noen snakker om det første, mener de det siste.
    Og vi er vel enig i at bias gjelder alle ståsteder.
    Selvsagt.
     

    Distinctive

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2006
    Innlegg
    11.063
    Antall liker
    3.595
    Sted
    Stavanger
    Da er det vel bare å stille 'kritiske spørsmål rundt teknologibegrensninger' da? Det blir jo veldig opp til deg å faktisk stille disse spørsmålene, og være åpen for folk som er enige med det du sier, og folk som er uenige. Det er slik jeg oppfatter de fleste andre diskusjoner her inne. Du har nok 'tyngde' til å bli respektert for det du sier, men etter min mening bør det kanskje være noe mer konkret enn det hittill har vært når det gjelder klaging på hva 'andre' mener om ditt og datt?
    Spørsmålet er vel heller hvor mange ganger til man skal gjøre dette? Det er sikkert tatt opp i andre tråder 4-5 ganger over de siste par år. Som en oppsummering går mine ankepunkter ut på tre hovedting:
    - Betydning og størrelse av parametre som betyr noe har feil tyngdepunkt, altså vektlegges suboptimalt
    - Fordi om få her inne har psykoakustikk som eget fagfelt, så betyr ikke dette at man bare kan frakoble betydningen av dette og kun fremme elektroteori
    - Subjektive opplevelser kan ikke bare avfeies som innbilning, men man kan fastslå at de ikke uten videre kan brukes som objektive anbefalinger eller rettesnor
    Og her tror jeg de fleste er enige med deg. Men så kan det jo være konkrete tilfeller hvor det er interessant å diskutere både opplevd virkelighet, tekniske aspekter og forskjellige synspunkter rundt et gitt tema ... Men, altså, enig med deg i de punktene du ramser opp.
    Som ikke-uttømmende eksempler har jeg bla. brukt romlighet, støygulv og S/N ratio.
    Min påstand har vært at man kan ha noen ideer om hvilke måleparametre som påvirkes og resultater av disse, men kan ikke si at "DAC 'A' har 1.5dB lavere støygulv enn DAC 'B' og dette vil manifestere seg som følger, mhp. individets persepsjon under en lytteseanse....."
    Iterativ påvirkning/avkobling er også vanskelig å størrelsesette.
     

    Hi-rex

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    2.545
    Antall liker
    784
    Sted
    Etne
    Torget vurderinger
    4
    Det er vel ikke en god idet at. Begynde at prate om DEN bedste foresterker, da det vil avhenge av tilkoblet udstyr.
    Det vil nok være bedre at vi taler om hvilke produkter som er exseptionelle, samt vitterlig skiller sig ut i forhold til hva der ellers findes på marked.
    Alle forsterkere har en egen signatur, lyd og klangmessig, du kan kalde det en farvning om du vil.

    Transistor forsterkerne lyder forskellig da alle de forskjellige transistorerer har en egenklang, det samme kan siges Rør, og de andre forsterker teknologier.

    Men hva der spiller best på Klipsch, Dynaudio, Martinlogan, MBL, B&W, Spendor, Wilson, ect er en anden sag.

    Her til kommer personlig smag, og ikke mindst rom og størelse in. Bare spør Kona;), og alle har vi vores isme, her er et par av mine.

    Accuphase AB, forsterker E-470, der Klang meister , og effect nok til det meste, separatism forforsterker og effect del, sikker alsidighet.

    Gryphon Diablo 250, Klang, effect, men knap så allsidig, da den faktisk er en direkt drevet effekt forsterker.

    MBL Forsterker, med MBL udstyr er også en exseptionell kombination.

    Av digital forsterker vil jeg nevne NAD, Devialet, og Spectral og Lundorf.

    Dette er Produkter der hver især skiller sig ut, Fra mengden og dermed kvalifiserer sig i Highend sammenheng.

    Men det er min personlige mening.

    Mvh

    Av rør forsterkere synes jeg Primaluna skiller sig ut, med her findes der sikkert meget andet godt på marked også.
     

    78H2

    Medlem
    Ble medlem
    19.09.2010
    Innlegg
    46
    Antall liker
    19
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    1
    Jeg driver akkurat nå og tester et lånt par med ekstremt dyre HT kabler vi snakker $20.000 var aldri meningen jeg skulle kjøpe dette kun teste for testen sin del.
    Normalt sett bruker jeg noen rimelige QED silver anniversery.

    Joda forskjell var der, men nødvendigvis ikke positivt, det var mer som om jeg hadde fått en bøling amerikanere på besøk, mye lyd men lite substans!

    Tilbake til QED'ene de er nok noe "tynnere" i lyd, men faktisk mer oppløst.

    Så i mitt stille sinn tenker jeg at jeg nok har noe å hente på en oppgradering men at vanvittige summer helt tydligvis (i min helt subjektive oppfatning) ikke nødvendigvis betyr bedre lyd.

    /2cent
     

    Distinctive

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2006
    Innlegg
    11.063
    Antall liker
    3.595
    Sted
    Stavanger
    Allikevel interessant med betraktningen om at det forefinnes en forskjell.
    Det er jo et stridstema i seg selv.

    Rent generelt; Det virker noen ganger som at bastante meninger om at det ikke finnes forskjell viker der hvor konklusjonen forsterker ens eget verdenssyn, altså at den billige kabelen lyder bedre......
     

    78H2

    Medlem
    Ble medlem
    19.09.2010
    Innlegg
    46
    Antall liker
    19
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    1
    Allikevel interessant med betraktningen om at det forefinnes en forskjell.
    Det er jo et stridstema i seg selv.

    Rent generelt; Det virker noen ganger som at bastante meninger om at det ikke finnes forskjell viker der hvor konklusjonen forsterker ens eget verdenssyn, altså at den billige kabelen lyder bedre......
    Ja, jeg vil heller ikke være bastant her, og jeg kan nok kanskje se for meg at i et oppsett med høyttalere over mitt budsjett og kanskje med større forsterker at utfallet kunne blitt annerledes.

    Men for meg så ville nok $20.000 gjort mer forskjell i nye høyttalere f.eks.
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.170
    Antall liker
    8.277
    Torget vurderinger
    12
    Allikevel interessant med betraktningen om at det forefinnes en forskjell.
    Det er jo et stridstema i seg selv.

    Rent generelt; Det virker noen ganger som at bastante meninger om at det ikke finnes forskjell viker der hvor konklusjonen forsterker ens eget verdenssyn, altså at den billige kabelen lyder bedre......
    Holder du på med de evindelige stråmennene dine enda? I hovedsak forstår tenkende mennesker at man hører forskjeller der forskjeller finnes og vice versa. De du jager med skybertbørse har ingen problemer med dette synet. Det er nemlig ingen kjepphest. At noen i tillegg kan gjøre tekniske vurderinger utover dette ser ut til å provosere enkelte som hører forskjell på absolutt alt. Så får den enkelte selv vurdere hvor det er smart å sette inn innsatsen og hva det skal koste. Det er kanskje ingen ulempe likevel å ha teknisk forståelse all den tid elektronikk, høyttalere, plater og rødvin er mye mer interessant å handle enn kabler. I all ydmykhet ;).
     

    78H2

    Medlem
    Ble medlem
    19.09.2010
    Innlegg
    46
    Antall liker
    19
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    1
    Allikevel interessant med betraktningen om at det forefinnes en forskjell.
    Det er jo et stridstema i seg selv.

    Rent generelt; Det virker noen ganger som at bastante meninger om at det ikke finnes forskjell viker der hvor konklusjonen forsterker ens eget verdenssyn, altså at den billige kabelen lyder bedre......
    Holder du på med de evindelige stråmennene dine enda? I hovedsak forstår tenkende mennesker at man hører forskjeller der forskjeller finnes og vice versa. De du jager med skybertbørse har ingen problemer med dette synet. Det er nemlig ingen kjepphest. At noen i tillegg kan gjøre tekniske vurderinger utover dette ser ut til å provosere enkelte som hører forskjell på absolutt alt. Så får den enkelte selv vurdere hvor det er smart å sette inn innsatsen og hva det skal koste. Det er kanskje ingen ulempe likevel å ha teknisk forståelse all den tid elektronikk, høyttalere, plater og rødvin er mye mer interessant å handle enn kabler. I all ydmykhet ;).
    Jeg tenker på det med kabler litt som debatten rundt Cola på glass, plast eller boks

    Noen kjenner forskjell og velger å betale det ekstra det koster for glass

    Noen kjenner forskjell fra plast til boks/glass men klarer seg med å betale ekstra for boks

    Andre igjen kjenner forskjellen men synes den ikke er så stor at de vil betale det ekstra og klarer seg fint med plastflasker

    Så er det siste gruppen, de kjenner ikke forskjell og er lykkelige med sin Cola uansett

    Og ALLE er like mye verdt :D
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.170
    Antall liker
    8.277
    Torget vurderinger
    12
    Nå drikker ikke jeg cola, men jeg foretrekker også å drikke av glass kontra plast eller metall. Jeg skal dog ikke påstå at innholdet endrer smak selv om opplevelsen endrer seg.
     

    78H2

    Medlem
    Ble medlem
    19.09.2010
    Innlegg
    46
    Antall liker
    19
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    1
    Nja uten å spore helt av her med drikkevare sammenligninger, men det er nå også de som drikker vin som mener formen på glasset påvirker smak som en korrelasjon mellom lukt og smaksanser :)
    Jeg personlig er hakket over å kunne skille rød fra hvit ;)
     

    Distinctive

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2006
    Innlegg
    11.063
    Antall liker
    3.595
    Sted
    Stavanger
    Allikevel interessant med betraktningen om at det forefinnes en forskjell.
    Det er jo et stridstema i seg selv.

    Rent generelt; Det virker noen ganger som at bastante meninger om at det ikke finnes forskjell viker der hvor konklusjonen forsterker ens eget verdenssyn, altså at den billige kabelen lyder bedre......
    Holder du på med de evindelige stråmennene dine enda? I hovedsak forstår tenkende mennesker at man hører forskjeller der forskjeller finnes og vice versa. De du jager med skybertbørse har ingen problemer med dette synet. Det er nemlig ingen kjepphest. At noen i tillegg kan gjøre tekniske vurderinger utover dette ser ut til å provosere enkelte som hører forskjell på absolutt alt. Så får den enkelte selv vurdere hvor det er smart å sette inn innsatsen og hva det skal koste. Det er kanskje ingen ulempe likevel å ha teknisk forståelse all den tid elektronikk, høyttalere, plater og rødvin er mye mer interessant å handle enn kabler. I all ydmykhet ;).
    Der var du, ja.
    Det tok en halv time..... :cool:
    Vi får skåle for din tekniske overlegenhet.
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.170
    Antall liker
    8.277
    Torget vurderinger
    12
    Allikevel interessant med betraktningen om at det forefinnes en forskjell.
    Det er jo et stridstema i seg selv.

    Rent generelt; Det virker noen ganger som at bastante meninger om at det ikke finnes forskjell viker der hvor konklusjonen forsterker ens eget verdenssyn, altså at den billige kabelen lyder bedre......
    Holder du på med de evindelige stråmennene dine enda? I hovedsak forstår tenkende mennesker at man hører forskjeller der forskjeller finnes og vice versa. De du jager med skybertbørse har ingen problemer med dette synet. Det er nemlig ingen kjepphest. At noen i tillegg kan gjøre tekniske vurderinger utover dette ser ut til å provosere enkelte som hører forskjell på absolutt alt. Så får den enkelte selv vurdere hvor det er smart å sette inn innsatsen og hva det skal koste. Det er kanskje ingen ulempe likevel å ha teknisk forståelse all den tid elektronikk, høyttalere, plater og rødvin er mye mer interessant å handle enn kabler. I all ydmykhet ;).
    Der var du, ja.
    Det tok en halv time..... :cool:
    Vi får skåle for din tekniske overlegenhet.
    Jeg innehar ingen teknisk overlegenhet, lille venn, men en viss logisk tenkemåte. Selvfølgelig møter du motbør når du bedriver raljering mot teknisk forståelse og gjentagende tillegger andre holdninger og synspunkter de ikke har. Man kan ikke resignere mot gjentagende vrangforestillinger.
     

    The Gunner

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    10.091
    Antall liker
    18.100
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Carlsen vs Caruana på NRK
    Distinctive vs Trondmeg på HFS

    Velkommen til lørdagens feider: Fight of the brains!;)
     

    Drossel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    05.05.2012
    Innlegg
    10.502
    Antall liker
    3.532
    Ikke post når du har drukket er mit råd. Det har jeg ikke altid overholdt desværre.
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.170
    Antall liker
    8.277
    Torget vurderinger
    12
    Man får visst det publikummet man fortjener. Ikke er det noen hjernekamp og ikke er det hverken alkohol i bildet, eller noe i innleggene som tyder på det. Bare en tantete irettesettelse fra min side med gjensidige billige hersketeknikker. Som et gammelt ektepar, intet nytt, intet overraskende.
     

    WayAhead

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Innlegg
    14.625
    Antall liker
    3.441
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    F1 Qualy Brazil live på skytv
    Evt viasport+. Håper ikke det blir regn for det vil gagne drosjene.
    Ser stygt ut for mer regn. Skysport har nåværende og tidligere f1 førere som kommentatorer og de sprader rundt i de respektive PITene og hanker inn mye inside info - sånn på normalen.
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.170
    Antall liker
    8.277
    Torget vurderinger
    12
    Ham i veien for to biler på rask runde. En annen jævel vil uten tvil få gridstraff så vi får se, Ham er jo hellig.
     

    WayAhead

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Innlegg
    14.625
    Antall liker
    3.441
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Mulig sjåføren blir "etterforsket" for å ha forgrepet seg på passasjeren Sirotkin på en "outlap" og Vettel kjørte i stykker vekta til FIA så han får antagelig en regning ...
     
    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn